- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS-y z informacją o kosztach usługi świadczonej przez GameMine
► W temacie doprecyzowano tytuł i uporządkowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Cześć! Po zarejestrowaniu się w nowym systemie Orange zaczęły mi przychodzić smsy premium z Gamemine, które kosztują 12 zł/ tyg. Żeby je anulować, trzeba każdorazowo wchodzić na stronę i klikać linki, nie wiem czy to nie podpucha, okaże się na rachunku. Czy ktoś ma podobny problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS-y z informacją o kosztach usługi świadczonej przez GameMine
@Mesh89, linki mogą być podpuchą. Skontaktuj się z BOK-iem i poproś o ich wyłączenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS-y z informacją o kosztach usługi świadczonej przez GameMine
@Mesh89tak jak piszę @Anonim albo przez Mój Orange lub poprzez kontakt z BOK zleć założenie blokady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS-y z informacją o kosztach usługi świadczonej przez GameMine
Rejestracja w nowym mój Orange nie aktywuje usług premium. Ponadto Gamemine to nie usługa premium a usługa elektroniczna - i tu potrzeba blokady na usługi elektroniczne. Jeśli chcesz zareklamować opłaty, to już trzecia pisać do suportu GameMine.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS-y z informacją o kosztach usługi świadczonej przez GameMine
W takim wypadku dlaczego rejestracja w nowym portalu uruchamia takie usługi bez mojej zgody? I dlaczego miałbym pisać do Gamemine skoro smsy przychodzą z Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS-y z informacją o kosztach usługi świadczonej przez GameMine
Być może to przypadkowa zbieżność czasowa. Aktywacja usług elektronicznych odbywa się poprzez naciśnięcie guzika "zamawiam i płacę" na odpowiedniej stronie www.
W przypadku usług elektronicznych (zgodnie z ich regulaminem) Orange jest tylko pośrednikiem i możesz reklamować sprawy związane z samymi płatnościami. Sprawy aktywacji, poprawnego działania są już zależne od Dostawcy Usług jakim jest w tym wypadku GameMine.
Możesz oczywiście reklamować to w Orange, ale na 99% będzie rozpatrzona negatywnie z informacją abyś zwrócił się do GameMine.
Ponadto nie płacisz za smsy, ale za usługę którą wykupiłeś. SMS jest tylko potwierdzeniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS-y z informacją o kosztach usługi świadczonej przez GameMine
Podbiję temat bo dziś udało mi się wytropić jak wygląda aktywacja usługi GameMine.
1) widzimy reklamację czegoś darmowego
2) klikamy akceptuj poniższe warunki
3) guzik "zamawiam i płacę" + automatycznie odhaczenie dotyczące rezygnacji z prawa do odstąpienia.
Screeny poniżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS-y z informacją o kosztach usługi świadczonej przez GameMine
Dzięki za zaangażowanie w sprawę. Przejrzałem historię i byłem na stronie Telepolis, niestety takie strony często otwierają się same na różnych serwisach. Z całą jednak świadomością nic nie klikałem a jestem użytkownikiem świadomie korzystającym z usług i poruszającym się w sieci. Mam nadzieję, że rachunek nie zostanie powiększony bo z niczego nie korzystałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS-y z informacją o kosztach usługi świadczonej przez GameMine
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS-y z informacją o kosztach usługi świadczonej przez GameMine
Zdziwiłam się czemu od dwóch miesięcy rachunki są zawyżone o ok. 50 zł. Okazało się, że bez żadnych z mojej strony subskrybcji serwis Gamemine wykorzystując luki w obecnych systemach Orange, spowodował naliczenia za usługi elektroniczne. Złożyłam reklamację, poprosiłam o skorygowanie naliczeń. Po pół godzinie otrzymałam smsa o uwzglednieniu reklamacji!