12-06-2018
13:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-06-2018
13:17
Dzien dobry, mam problem z faktura a konkretnie za przesyłanie danych w kraju, przyszedl mi nagle rachunek na 800zl za jedno połączenie. Mam 10gb internetu i po skończeniu pakietu ma tylko zmniejszać sie moc, nie bylam rownież poza granicami kraju wiec tym bardziej nie rozumiem tej kwoty. Z roczliczwniu szczegółowym kazdy inny dzien mam 0,0zl nawet w ten dzien ktory nabita została kwota o 9 rano mam 0,0 zł natomiast o 12:40 nagle juz 800 zł. Czy mam składać reklamacje ?Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
12-06-2018
13:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
3 ODPOW. 3
12-06-2018
13:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-06-2018
14:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-06-2018
14:04
wysoka faktura prosze o pomoc
Tu w ogóle jest jakaś szopka.
Raz, że to jedno połączenie na raptem 160 mega kosztuje Cię 800 zł (mimo, że - jak rozumiem - masz pakiet 10 GB, a po jego przekroczeniu połączenie ma zwalniać, ale nie ma być dodatkowych kosztów).
Dwa - że na dole faktury widnieje kwota brutto prawie 4 tys. zł, a "do zapłaty" jest 800 zł.
Coś się chyba komputerom poptaszkowało…
12-06-2018
14:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-06-2018
14:40
wysoka faktura prosze o pomoc
Jaką masz ofertę? Włączana była usługa cała naprzód?