- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam!
Wczoraj byłem w salonie Orange. Chciałem przenieść numer z Heyah. Karta była weryfikowana - jest na moje nazwisko. Dzisiaj dostałem SMS z Orange, że operator mojego numeru wstrzymał proces przeniesienia, gdyż oferta ma błędny typ. Faktycznie - chciałem przenieść numer obsługiwany przez prepaidy na numer, który byłby abonamentowy. Czy komuś zdarzyło się coś takiego i może mi powiedzieć o co chodzi? Do kogo dzwonić, żeby to załatwić? Do Heyah, czy do Orange?
Czy w salonie orange uda mi się to załatwić?
Chciałbym to załatwić możliwie szybko. Zależy mi, żeby numer z Orange został. Przez jakiś czas używałem 2 numerów więc dla większości moich znajomych/współpracowników nowy numer byłby już 3-cim, którego używam. To rodzi same problemy.
Bardzo proszę o poradę i pozdrawiam,
Tomek
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Ten SMS oznacza, że typ oferty, który zaznaczyłeś na wniosku jest niepoprawny. Na wniosku zaznaczasz czy przenosisz numer z oferty na kartę, czy na abonament (MIX jest traktowany jako abonament).
Sprawdź proszę na wniosku o przeniesienie numeru, jaki typ oferty zaznaczono. Jeśli "na abonament", a masz numer na kartę, możesz skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 510 100 100, na czacie albo salonem z prośbą o ponowienie wniosku z typem "na kartę" i informacją na kiedy ma być przeniesienie (jak najszybciej czy w dalszym terminie - do max 30 dni).
Jeśli natomiast miałeś zaznaczone "na kartę", to znaczy, że Heyah twierdzi, że masz numer na abonament - w tej sytuacji, konieczne będzie wystawienie nowych dokumentów - konieczna będzie wizyta w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Ten SMS oznacza, że typ oferty, który zaznaczyłeś na wniosku jest niepoprawny. Na wniosku zaznaczasz czy przenosisz numer z oferty na kartę, czy na abonament (MIX jest traktowany jako abonament).
Sprawdź proszę na wniosku o przeniesienie numeru, jaki typ oferty zaznaczono. Jeśli "na abonament", a masz numer na kartę, możesz skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 510 100 100, na czacie albo salonem z prośbą o ponowienie wniosku z typem "na kartę" i informacją na kiedy ma być przeniesienie (jak najszybciej czy w dalszym terminie - do max 30 dni).
Jeśli natomiast miałeś zaznaczone "na kartę", to znaczy, że Heyah twierdzi, że masz numer na abonament - w tej sytuacji, konieczne będzie wystawienie nowych dokumentów - konieczna będzie wizyta w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS od Orange - Heyah wstrzymało przeniesienie numeru. Co robić?
jeśli uważasz, że wpis był dla Ciebie w jakimś stopniu pomocny, to rozważ jego oznaczenie. Dzięki temu pozostali użytkownicy będą mogli szybciej dotrzeć do przydatnych informacji 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS od Orange - Heyah wstrzymało przeniesienie numeru. Co robić?
Tak - poniekąd było to rozwiązanie.
Pani z salonu źle oznaczyła typ mojej umowy z Heyah (abonament zamiast prepaidu), a kiedy tam poszedłem stwierdziła, że nie - na 100% jest dobrze. Sprawę w końcu załatwiłem w innym salonie. Kiepski początek współpracy, ale zdarza się.
Ostatecznie numer został przeniesiony, a SMS faktycznie dotyczył tego, o czym pisaliście - dziękuję!
Pozdrawiam,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS od Orange - Heyah wstrzymało przeniesienie numeru. Co robić?
Super!
Dzięki @Shmelke, że dałeś nam o tym tutaj znać 🙂