Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rzecznik klientów


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Rzecznik klientów

Witam czy ktoś posiada adres mailowy do Rzecznika Klientów Orange?, bardzo proszę o pomoc, jestem zbywany przez obsługę serwisu!

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38899
  • 1388

Rzecznik klientów

Od początku tego roku wg mojej wiedzy takiej instytucji nie ma w Orange. Napisz na BOK w metody opisane tutaj http://orange.pl/kontakt . Jeśli wyczerpałeś drogę reklamacyjną w Orange, napisz do UKE lub skorzystaj z dróg opisanych w stopce odpowiedzi reklamacyjnej.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Rzecznik klientów


Niestety firma Orange ma gdzieś swoich klientów, pokazała swoją kulturę i podejście jednostkowe do klienta!!! uderzałem wszędzie i nikt nie ruszył nawet palcem!!!!!jestem zmuszony zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta!! Porażka!!!!


Zespół Nasz Orange
  • 3088
  • 12260
  • 66

Rzecznik klientów

@jarockijaro, możesz opisać co się dzieje? Może uda się nam jakoś pomóc. Rzecznika Klientów rzeczywiście teraz nie ma, ale dostałem info od kolegów z Facebook`a, że mogą postarać Ci się pomóc. Jak będzie konieczność podania jakiś szczegółowych informacji, to zgłoś na profilu Orange przez Messenger.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Rzecznik klientów

Witam, zawarłem umowę w listopadzie 2017r telefonicznie , to jest opcja Orange Love, umawiałem sie na kwotę fv 150pln + ewentualne ubezpieczenie sprzętu (8,99pln) i drugi dekoder(10pln), pierwsze fv były kolosalnie wysokie, zgłaszałem wielokrotnie do biura obsługi klienta, przekierowywany byłem wielokrotnie do działu reklamacji, byłem zbywany robiono mi korekty gdzie suma sumarum wynikło moje zadłużenie!! Orange nie dotrzymał warunków umowy i to ja stałem się winny całej sytuacji!! Wysyłałem zgłoszenia listownie do biura w Warszawie ale odrzucono moje prośby bo niby jest wszystko dobrze!! tylko że dwie pierwsze fv były kolosalnie wysokie, przewyższały koszt aktywacji(50 pln), opłaty za dysk zewnętrzy (50 pln) , fv która powinna wynosić ok 260pln, wyniosła mnie o ponad 100 pln więcej niż powinna!!!w sierpniu nie widząc inne go ratunku poddałem się  z braku sił i czasu na walkę z Orange, poprosiłem o rozłożenie zadłużenia na raty do końca trwania umowy, spłacałem regularnie wraz z fakturą za usługi , ale później zacząłem dostawać wezwania do zapłaty dotyczące uregulowania tej zaległości, gdzie pragnę przypomnieć spłacam regularnie. Okazało się że firma Orange cofnęła mi możliwość spłacania ratalnego gdyż podobno nie dotrzymałem warunków !!!Ale niestety nikt z tej firmy nie jest w stanie mi powiedzieć dlaczego? co jest powodem niedotrzymania warunków, gdyż wszystkie wpłaty wychodziły regularnie! Blokowano mi usługi!! To już jest nie do przyjęcia!
Pragnę przypomnieć że jeśli rzeczywiście wynikło zadłużenie to wyłącznie z winy Orange, gdyż nie dotrzymali warunków zawartej umowy i podeszli bardzo opieszale do wyjaśnienia tej sprawy!!!
Jeśli jesteście w stanie pomóc mi to bardzo proszę o reakcję i info, gdyż w przeciwnym razie zgłaszam tą sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, bo to jest już ponad moje siły.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38899
  • 1388

Rzecznik klientów

A mam pytanie, gdy reklamowałeś fakturę opłaciłeś pozostałą część, którą nie reklamowałeś?

Zespół Nasz Orange
  • 3088
  • 12260
  • 66

Rzecznik klientów


@jarockijaro napisał(-a)

 tylko że dwie pierwsze fv były kolosalnie wysokie, przewyższały koszt aktywacji(50 pln), opłaty za dysk zewnętrzy (50 pln) , fv która powinna wynosić ok 260pln, wyniosła mnie o ponad 100 pln więcej niż powinna!!!


https://www.orange.pl/omnibook/faktura-wyzsza-niz-zwykle# - na ten temat w tym miejscu znajdziesz więcej informacji. Cytując część:

 

Pierwsza faktura jest zazwyczaj wyższa, ponieważ poza jedną pełną opłatą abonamentową zawiera również:

  • jednorazową opłatę za aktywację numeru lub usługi – opłata ta wynika z cennika lub regulaminu oferty, z której korzystasz,
  • wyrównanie abonamentu od dnia włączenia numeru lub usługi do zakończenia pierwszego niepełnego okresu ujętego w tej fakturze,
  • ratę za urządzenie, jeżeli skorzystałaś z oferty ratalnej na zakup telefonu lub innego sprzętu. 
 

 

 


@jarockijaro napisał(-a)

w sierpniu nie widząc inne go ratunku poddałem się  z braku sił i czasu na walkę z Orange, poprosiłem o rozłożenie zadłużenia na raty do końca trwania umowy, spłacałem regularnie wraz z fakturą za usługi , ale później zacząłem dostawać wezwania do zapłaty dotyczące uregulowania tej zaległości, gdzie pragnę przypomnieć spłacam regularnie. Okazało się że firma Orange cofnęła mi możliwość spłacania ratalnego gdyż podobno nie dotrzymałem warunków !!!Ale niestety nikt z tej firmy nie jest w stanie mi powiedzieć dlaczego? co jest powodem niedotrzymania warunków, gdyż wszystkie wpłaty wychodziły regularnie! Blokowano mi usługi!! To już jest nie do przyjęcia!
Pragnę przypomnieć że jeśli rzeczywiście wynikło zadłużenie to wyłącznie z winy Orange, gdyż nie dotrzymali warunków zawartej umowy i podeszli bardzo opieszale do wyjaśnienia tej sprawy!!!
Jeśli jesteście w stanie pomóc mi to bardzo proszę o reakcję i info, gdyż w przeciwnym razie zgłaszam tą sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, bo to jest już ponad moje siły.


W tej sprawie trzeba by mieć dostęp do Twojego konta. Możesz zgłosić się np. przez nasz Facebook, to sprawdzimy. Raty są umówione z Klientem lub ustalane na odległy okres, żeby móc spokojnie opłacić. Przeanalizuj z Doradcą wpłaty tych rat, na pewno wszystkie dotarły do Orange? W kwestii też uszczegółowienia: Ustalone raty muszą być opłacane w terminie, tak samo raty za urządzenie muszą być opłacane zgodnie z harmonogramem, do tego rachunki za abonament muszą być opłacone zgodnie z terminem płatności.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Rzecznik klientów

tak wziąłem pod uwagę 150 usługa już z ratą tel, dodatkowo 50 za aktywację i 50 za dysk do dekodera, i 8,9 ubezpieczenie tel, co daje nam ok 260pln a fv wynosiła ponad 300pln,(szczególnie ze listopad nie był pełnym okresem rozliczeniowym)w grudniu faktura była też ok 50 pln wyższa niż podobnie, opłacałem kwoty wysokości kwoty umownej, sprawdzałem z pracownikiem infolinii i raty były w terminie opłacone, nawet gdy zostały wyłączone przez Orange nadpłacałem każdy rachunek wysokości wymienianej raty. 

Podliczając nawet kwotę ok 170pln wysokości abonamentu  przez ilosć miesięcy trwania naszej umowy daje nam kwotę ok 3100pln, Orange naliczyło kwotę wysokości ponad 3300pln.


Zespół Nasz Orange
  • 3088
  • 12260
  • 66

Rzecznik klientów

Bez widoku faktur ciężko będzie rozpatrzyć. W Mój Orange możesz je pobrać. Sprawdź skąd ta rozbieżność o której wspominasz. Zapewne nam coś przybliży.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Rzecznik klientów

posiadam wyciąg od Orange, zawierający kwoty fv i wpływy, bardzo proszę o mail prześle do wglądu.