Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozwiązanie umowy z winy orange


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 14
  • 0

Rozwiązanie umowy z winy orange

Hej! Sprawa wygląda tak, że 26 października podpisałem umowe Orange love na abonament, telefon i światłowód do instalacji miało dojść 9.11, lecz do niej nie doszło do dzisiaj i jestem ciągle zbywany, podano mi termin wyjaśnienia sprawy 21.02, ale to tylko gra na czas.W umowie, którą dostałem nie ma podanego terminu do jakiego instalacja musi być założona, a ja nie moge czekać w nieskonczonosc! Płace abonament za telefon w Orange i w umowie nawet za zerwanie umowy z winy orange poniose horendalne koszty rozwiązania umowy. Czy istnieje coś na co mógłbym się powołać, dzięki czemu mógłbym zwrócić urządzenie i przenieść numer bez ponoszenia kosztów? Nie uśmiecha mi się płacić za już i tak przepłacony telefon o 1k kolejnych pieniędzy… nie chce już mieć nic wspólnego z orange, czy istnieje cień szansy, że wyjde z tej nierównej batalii wygrany? Pozdrawiam

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Rozwiązanie umowy z winy orange

@FanatykTuktuków  nie masz podstaw do zerwania umowy, nawet dobry prawnik tego nie zmieni, musisz ciągnąć umowę do końca, lub karę zapłacić, jak zechcesz umowę zerwać 😎


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53104
  • 616

Rozwiązanie umowy z winy orange

@FanatykTuktuków  z abonamentu komorkowego się nie wywiniesz. Negocjować możesz zmianę umowy z love  do samego numeru mobilnego powołując się na brak dostawy reszty.  To powinieneś  spokojnie załatwić w trybie reklamacyjnym. Co się tyczy komórki, spróbuj negocjować minimalny abonament lub później przenieść do flex-a. Próbować możesz wszystkiego. Efekt zależy od Twoich starań, argumentów i ogarniętego konsultanta. 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1272
  • 3044
  • 31

Rozwiązanie umowy z winy orange

@FanatykTuktukówjeżeli w miejscu świadczenia usługi nie będzie warunków technicznych możesz zrezygnować z abo kom czyli całej umowy.
poproś o anulowanie zamówienia na podstawie braku możliwości technicznych, skoro nie potrafią Ci dostarczyć usługi.
dlaczego nie mogą Ci podłączyć światłowód?