08-12-2017
10:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-12-2017
10:23
Roaming w UE
Byłem ostatnio dwa razy za granicą, ale na terenie UE. Po włączeniu funkcji roamingu w UE internet nie działał. Dopiero gdy pozostawiłem włączoną transmisję danych w roamingu, ale wyłączyłem roaming w UE zaczął działać. Wtedy natomiast zaczęło mi ściągać z konta jako internet roaming, którego mam 50 MB a nie z internet roaming UE którego miałem ponad 2 GB. Czy ktoś wie jak to rozwiązać?
Telefon to Sony Xperia Z2.
Z góry dziękuję
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
08-12-2017
10:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-12-2017
10:42
Roaming w UE
Funkcja roaming w ue dotyczy tzw. alternatywnych dostawców roamingu (na dziś ich nie ma).
Poprawna konfiguracja to włączenie roamingu danych i wyłączenie roamingu danych w UE.
Co do błędów w taryfikacji, tu nikt tego nie sprawdzi. Sugerowałbym kontakt z BOK http://orange.pl/kontakt i tam poproszenie o sprawdzenie/złożenie reklamacji.
Poprawna konfiguracja to włączenie roamingu danych i wyłączenie roamingu danych w UE.
Co do błędów w taryfikacji, tu nikt tego nie sprawdzi. Sugerowałbym kontakt z BOK http://orange.pl/kontakt i tam poproszenie o sprawdzenie/złożenie reklamacji.