07-12-2017
17:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2017
17:49
Co sie dzieje z polaczeniem sieciowym w obrebie kody pocztowego 18-100
Dlaczego nie ma jeszcze oficjalnej Wiadomości na temat awarii i kiedy będzie usunięta
Jak zamierzacie naprawić szkody dla klientów biznesowych(nie działa telefon nie kreci się biznes z każdą godzina tracę pieniądze) oczywiście to nie jest pierwszy raz kiedy jest awaria. czy nie dacie rady przekierować numery z miejscowości dotkniętej awarią na jakaś inna antenę np: Plusa
Etykiety:
2 ODPOW. 2
07-12-2017
19:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2017
19:33
Co sie dzieje z polaczeniem sieciowym w obrebie kody pocztowego 18-100
Gdyby to było takie proste to pewnie by zrobili.
07-12-2017
20:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2017
20:28
Co sie dzieje z polaczeniem sieciowym w obrebie kody pocztowego 18-100
@Osseniak: zarejestrowałaś/eś już zgłoszenie techniczne? bez tego nie otrzymasz żadnej rekompensaty. Masz jakieś gwarancje SLA w umowie? kontaktowałeś się z BOK w sprawie przekierowania?