- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
Czy ktoś spotkał się z takim błędem przy próbie zakupu aplikacji w sklepie google?
Przy wyborze płatności zaznaczam płatność z Orange i przy próbie weryfikacji pojawia się błąd "Nie udało się zweryfikować Twojego konta. Spróbuj ponownie później. [OR-DVASA2-03].
Nadmienię tylko, że wszystkie usługi związane z płatnościami google mam włączone. Odblokowane uprawnienia sms i telefon w ustawieniach aplikacji sklep play, faktury opłacone na bieżąco.
Bardzo miła Pani w dziale technicznym, po kilku próbach też rozłożyła ręce.
Może ktoś ma jakieś propozycje????
Będę wdzięczny.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyjaśniło się co było przyczyną. Możliwość zakupu powróciła po wyczyszczeniu pamięci cache wszystkich aplikacji (jeszcze przed nowym okresem rozliczeniowym). Trochę zabawy mam teraz z uprawnieniami aplikacji ale to kwestia do ogarnięcia.
Drugie zgłoszenie pozostaje bez odpowiedzi 🙂
Dziękuję za zainteresowanie i wszystkie podpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd weryfikacji płatności przez operatora.
To oferta na kartę czy na abonament?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd weryfikacji płatności przez operatora.
Pisząc, że wszystkie faktury są opłacone myślałem że to oczywiste.
Oferta na abonament.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd weryfikacji płatności przez operatora.
Przepraszam, chyba za wcześnie rano było i nie doczytałem.
Możliwe dodatkowe przyczyny:
1) jesteś w pierwszych dniach cyklu rozliczeniowego i limit się nie odświeżył
2) korzystałeś ostatnio ze zwrotu w Google Play lub jesteś w trakcie tzw. sporu dot płatności w google play
3) koszt zakupu przekracza 150 zł lub Twój indywidualny limit
4) minął rok od Twojego pierwszego zakupu w Google Play w Orange (lub wielokrotność 12 miesięcy), wtedy trzeba wyczyścić ustawienia sklepu google play, ponownie uruchomić telefon i zalogować się jeszcze raz do google play (uwaga to kasuje indywidualne ustawienia wiec rozważnie radzę z tym)
Jeśli nic powyższego, to sugerowałbym zarejestrować zgłoszenie np. na mój Orange w formie reklamacji. Wtedy zostanie to naprawione/ew. ustalona przyczyna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd weryfikacji płatności przez operatora.
Dzięki za podpowiedzi, ale niestety nic z tego.
Zgłoszenie zrobiłem już wcześniej, ale szukam rozwiązania również na własną rękę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd weryfikacji płatności przez operatora.
Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje??? Szczerze powiem, że moje pomysły się wyczerpały.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd weryfikacji płatności przez operatora.
Jeżeli nadal nie otrzymałeś, żadnej informacji z BOK po zgłoszeniu problemu, sugeruje skontaktować się poprzez czat i dopytać o nie. Jeżeli problem nadal nie został rozwiązany po krokach wymienionych przez @Piotrekk85, to zdecydowanie jest niestandardowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd weryfikacji płatności przez operatora.
Dostałem odpowiedź od BOK:
"Sprawdziliśmy zgłoszenie dotyczące pobierania płatnych aplikacji. Nie ma żadnej próby przeprowadzenia transakcji na Państwa numerze telefonu w podanym terminie. Sugerujemy podjęcie próby, ale w nowym okresie rozliczeniowym z uwagi na blokady, których usunięcie zadysponowano w bieżącym okresie rozliczeniowym np. blokadę na USE. Pozdrawiamy, Orange"
Taki mały dowcip ze strony BOK.
Brak próby przeprowadzenia transakcji ponieważ błąd występuje przy weryfikacji konta, ale to już najwyraźniej osobie która pisała odpowiedź umknęło.
Czyli następne spuszczanie w tzw kibel.
Zgłoszenie zostało zamknięte więc znowu trzeba będzie czekać na odpowiedź przy następnym....
Szkoda słów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd weryfikacji płatności przez operatora.
a jak sytuacja z tym drugim zgłoszeniem?
Czy nowy okres rozliczeniowy "przyniósł nowe możliwości"? 😛
A może chodziło o coś całkiem innego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyjaśniło się co było przyczyną. Możliwość zakupu powróciła po wyczyszczeniu pamięci cache wszystkich aplikacji (jeszcze przed nowym okresem rozliczeniowym). Trochę zabawy mam teraz z uprawnieniami aplikacji ale to kwestia do ogarnięcia.
Drugie zgłoszenie pozostaje bez odpowiedzi 🙂
Dziękuję za zainteresowanie i wszystkie podpowiedzi.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »