Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rezygnacja z uslug


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Rezygnacja z uslug

A umowa zawarta przed lipcem 2016 czy później?

Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Rezygnacja z uslug

@shelby85 Cześć. Jeśli właściciel może rozmawiać to wystarczy zadzwonić na infolinię. Po weryfikacji Doradca przyjmie rezygnację. 

 

Pozdrawiam

S.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Rezygnacja z uslug

@sebaswiderski @Piotrekk85 czy rezygnacja telefoniczna dotyczy każdej usługi, abonamentu, umowy w Orange, czy są wybrane i/lub zastrzeżone tylko do rezygnacji w salonie?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Rezygnacja z uslug

Musisz sprawdzić regulamin świadczenia usług jakie formy rezygnacji są dopuszczalne.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Rezygnacja z uslug

To ważna informacja do odpowiedzi @sebaswiderski - ego. Ja się spotkałem, że nie każdą umowę można wypowiedzieć telefonicznie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Rezygnacja z uslug

Problemem jest to, że jest spora niechęć do przyjmowania rezygnacji telefonicznych mimo, że standardem obsługowym powinno być natychmiastowe przyjęcie odpowiedniego zgłoszenia.

Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Rezygnacja z uslug

@Piotrekk85 Nie wiem o jakiej niechęci mówisz. Jeśli jest możliwość Doradca taką rezygnację przyjmuje.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Rezygnacja z uslug

@sebaswiderski no właśnie niektórzy konsultanci na infolinii, jak i w salonach Orange nie chcą niektórych spraw załatwić kub przyjąć zgłoszenia. Sam kilkakrotnie doświadczyłem takich sytuacji jak również czytałem na NO.


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Rezygnacja z uslug

@ketrasaArtur Jakie to sprawy?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Rezygnacja z uslug

@sebaswiderski proszę bardzo, w nawiązaniu do tego tematu, to wczoraj chciałem, aby na infolinii konsultant zdezaktywował mi dwa numery w ofercie na kartę. Jeden jeden odmówił, więc nawet nie kontynuowałem tematu i poprosiłem o przełączenie do innego konsultanta, a drugi zaproponował, że skraca czas ważności konta i numery same się dezaktywują następnego dnia. Da się załatwić, tylko trochę chęci potrzeba.

Pozostałych spraw, które się ciągną miesiącami nie pasują do tego tematu, więc ich nie wymienię.