- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z telefonu stacjonarnego gdy nie jest się abonamentem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z telefonu stacjonarnego gdy nie jest się abonamentem
każda sytuacja jest w Orange rozpatrywana indywidualnie. Pamiętajmy, że przy starych planach POTS utrata prawa do lokalu oznacza wprost wygaśnięcie umowy, przy nowych tak nie jest, ale mając dokumenty, że właściciel lokalu nie chce numeru a jego właściciel nie mieszka w tym miejscu - jest to podstawa do indywidualnego podejścia do sprawy, czy pozytywnego - tego nie mówię 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z telefonu stacjonarnego gdy nie jest się abonamentem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z telefonu stacjonarnego gdy nie jest się abonamentem
Witam,
mam podobny problem. Zakupiłem stary dom, na szczęście nie ma aktywnej umowy z Orange (wtedy były jeszcze usługi TP.S.A.). Chciałbym ocieplić dom jednak wciąż wiszą kable. Wysłałem już dwa pisma na adres: Orange Polska S.A. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice z dopiskiem "INFRASTRUKTURA" pierwsze w czerwcu drugie w sierpniu, do tej pory nie zjawił się technik, ani nikt nie raczył wysłać maila czy przedzwonić. Nie mogę sam odciąć ponieważ dom to jest bliźniak (sąsiad wciąż korzysta), a drugi kabel idzie trochę niżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z telefonu stacjonarnego gdy nie jest się abonamentem
@ania25001Cześć Aniu. Z umowy musi zrezygnować osoba, która ją podpisywała. Może uda się jakoś skontaktować z właścicielem, który mógłby zadzwonić i na infolinii zgłosić rezygnację. Poza tym jeśli umowa nie jest na Ciebie to nie masz się czego obawiać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z telefonu stacjonarnego gdy nie jest się abonamentem
Ponieważ są formalnie trudności do przyjęcia rezygnacji z umowy należy grzecznie poinformować o zaprzestaniu płacenia rachunków za telefon.
Nie rezygnuję z umowy (bo formalnie nie mogę), ale przestaję płacić rachunki i podać powód. I niech martwi się usługodawca. Najprościej pisemnie w 2 egzemplarzach z potwierdzeniem odbioru złożyć przy jakiejś okazji w firmowym salonie - mają obowiązek przyjąć i przesłać gdzie trzeba.
Nawet może 1 egzemplarz wystarczyć, bo sami zeskanują przykleją numerek i dadzą taką kopię.
Na rachunku są niezbędne dane usługi której nie zamierzamy opłacać i warto ostatni rachunek posiadać przy wizycie w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z telefonu stacjonarnego gdy nie jest się abonamentem
@andrzej1441 jeśli Ania nie jest stroną w umowie nie musi żadnego pisma składać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z telefonu stacjonarnego gdy nie jest się abonamentem
@dixie3 Cześć przykro mi, że nie dostałeś jeszcze odpowiedzi. Natomiast jeśli wysłałeś pismo to złóż proszę skargę na infolinii odnośnie braku odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące infrastruktury. Z Twojego opisu wynika, że taka sprawa może być zgłoszona na infolinii jako infrastruktura uporządkowanie. Opisz sytuację Doradcy. Powinien zarejestrować zgłoszenie. Czas realizacji do 30 dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z telefonu stacjonarnego gdy nie jest się abonamentem
@sebaswiderski Kable co prawda zostały już odłączone przez technika w piątek (fachowiec jakich mało, żaden partacz) miałem przyjemność poznać przy innej okazji ...bo nikt nie miał czasu poinformować, że zlecenie zostanie wykonane. Pan przyszedł bez zapowiedzi (byłem w pracy) na szczęście na miejscu była ekipa remontowa, która co nieco kojarzyła sprawę z moich opowiadań.
Problem rozwiązany, dziękuję za to. Jednak jak na największą firmę telekomunikacyjną brak informacji z Państwa strony o postępach w zleceniu, źle to wygląda ze strony potencjalnego klient (choćby abonament komórkowy, telewizyjny (DTH) czy może w przyszłości Internet FTTH). Nie podoba mi się też sposób zgłoszenia zlecenia; listownie pocztą, jakby nie można było wysłać skanu na maila. Szkoda. Powodzenia.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »