25
Postów
34
Kudo
1
Rozwiązanie
25 like
Orange Weteran
Druga Rocznica
10 odpowiedzi
Stylista
1 rozwiązanie
II Urodziny Społeczności
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
06-08-2018 17:22
OK = wiemy, że jest różnica i to nie jest kwestia zaokrągleniaNie OK - bo mamy rozjazd 😞
06-08-2018 17:21
Dla "ubezpieczyciela' - zawsze, jak każda usługa Dla Klienta - szczególnie takiego, który trzyma smartfon w tylnej kieszeni spodni, często ma problem z rozbitym ekranem, nie ma folijki/szkiełka ochronnego - często 🙂
06-08-2018 17:22
OK = wiemy, że jest różnica i to nie jest kwestia zaokrągleniaNie OK - bo mamy rozjazd 😞
06-08-2018 17:21
Dla "ubezpieczyciela' - zawsze, jak każda usługa Dla Klienta - szczególnie takiego, który trzyma smartfon w tylnej kieszeni spodni, często ma problem z rozbitym ekranem, nie ma folijki/szkiełka ochronnego - często 🙂
04-08-2018 16:20
Sprzęt i usługa są rozdzielone nic nie jest warunkowane 🙂 Tzn można zostawić sprzęt i płacić raty bez umowy i odwrotnie.
01-08-2018 19:12
Rozwiązanie jest proste 🙂W ustawieniach daty i godziny należy WYŁĄCZYĆ automatyczna datę i godzinę Włączona funkcja "zawieszała" zegar....