Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

Witam, miałam umowę abonamentową do 2 czerwca 2018. Przed jej zakończeniem (około miesiąc przed) udałam się do salonu Orange, gdzie złożyłam dyspozycję zmiany planu taryfowego. Wszystko niby bez problemu, ale umowa skończyła się wczoraj, a aplikacja Mój Orange pokazuje mi nadal abonament i 22 dni do końca okresu rozliczeniowego. O co chodzi? 

Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 26, Specjalista
  • 549
  • 2484
  • 31

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

@Ashea, okres wypowiedzenia trwa jeden pełny okres rozliczeniowy, także z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego, czyli 25-06-2018 zostanie rozwiązana Twoja umowa, a numer zostanie przeniesiony do oferty na kartę zgodnie ze złożoną dyspozycją.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 26, Specjalista
  • 549
  • 2484
  • 31

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

@Ashea, dyspozycja rozwiązania umowy realizowana jest ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. 


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

Czyli mimo, że umowa skończyła się wczoraj to dopiero za te 22 dni mi przejdzie na kartę?


Poziom 26, Specjalista
  • 549
  • 2484
  • 31

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

@Ashea, okres wypowiedzenia trwa jeden pełny okres rozliczeniowy, także z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego, czyli 25-06-2018 zostanie rozwiązana Twoja umowa, a numer zostanie przeniesiony do oferty na kartę zgodnie ze złożoną dyspozycją.


Poziom 40, Guru *****
  • 31486
  • 30046
  • 1334

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

Jeśli chcesz przejść na kartę, to z punktu widzenia Orange nie składasz wypowiedzenia tylko zlecasz migrację z oferty na abonament do oferty na kartę.


Najlepiej to załatwić w salonie. I zmiany są z nowym okresem rozliczeniowym. O ile masz poplacone rachunki. Najlepiej to sprawdzić na BOK.

Poziom 26, Specjalista
  • 549
  • 2484
  • 31

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

@Pokemon46, masz problem z rezygnacją z abonamentu i przejściem do oferty na kartę czy z aplikacją. Bo jeżeli z tym drugim to pomyliłeś tematy 🙂