- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, miałam umowę abonamentową do 2 czerwca 2018. Przed jej zakończeniem (około miesiąc przed) udałam się do salonu Orange, gdzie złożyłam dyspozycję zmiany planu taryfowego. Wszystko niby bez problemu, ale umowa skończyła się wczoraj, a aplikacja Mój Orange pokazuje mi nadal abonament i 22 dni do końca okresu rozliczeniowego. O co chodzi?
Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Ashea, okres wypowiedzenia trwa jeden pełny okres rozliczeniowy, także z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego, czyli 25-06-2018 zostanie rozwiązana Twoja umowa, a numer zostanie przeniesiony do oferty na kartę zgodnie ze złożoną dyspozycją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę
@Ashea, dyspozycja rozwiązania umowy realizowana jest ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę
Czyli mimo, że umowa skończyła się wczoraj to dopiero za te 22 dni mi przejdzie na kartę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Ashea, okres wypowiedzenia trwa jeden pełny okres rozliczeniowy, także z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego, czyli 25-06-2018 zostanie rozwiązana Twoja umowa, a numer zostanie przeniesiony do oferty na kartę zgodnie ze złożoną dyspozycją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę
Najlepiej to załatwić w salonie. I zmiany są z nowym okresem rozliczeniowym. O ile masz poplacone rachunki. Najlepiej to sprawdzić na BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę
@Pokemon46, masz problem z rezygnacją z abonamentu i przejściem do oferty na kartę czy z aplikacją. Bo jeżeli z tym drugim to pomyliłeś tematy 🙂