- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z Orange Love
Witam,
Zawarłem umowę przez telefon na Orange Love.
Usługa została aktywowana przez technika oprócz tel. komórkowego,
po trzech dniach zrezygnowałem z umowy i oddałem sprzęt do salonu.
Dzisiaj dzwoni Pani i twierdzi że muszę zawrzeć nową umowę na tel. stacjonarny ponieważ poprzedniej umowy nie są w stanie przywrócić. Tak oto pozostaję bez telefonu od 2 tygodni i jeszcze to chwilę potrwa bo musi przyjechać kurier z nową umową. Czy to normalne???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z Orange Love
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z Orange Love
OK ale? Jeżeli zawarli Państwo umowę na warunkach Promocji jako konsumenci, poza lokalem przedsiębiorstwa bądź na odległość, przysługuje Państwu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży urządzeń w terminie 14 dni od dnia ich wydania. Termin będzie dotrzymany, jeśli wyślą Państwo oświadczenie o odstąpieniu przed upływem 14 dni. W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą.
Czyli wszystko powinno wrócić do poprzedniego stanu .tak ja rozumuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z Orange Love
Okej. Ale przywrócenie usług szczególnie np. wycofanych promocji nie jest możliwe.
W omawianej sytuacji nastąpiła tzw. "zmiana nieodwracalna" przy migracji z telefonu analogowego (pots) na internetowy (voip). Więc sama umowa na Love będzie uznana za niezawartą. Ale również została rozwiązana umowa na telefon analogowy (w konkretnym planie) - i wycofanie rozwiązania umowy (wcześniejszej) nie zawsze jest możliwe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z Orange Love
To firma powinna mnie o tym poinformować przy podpisaniu umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z Orange Love
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z Orange Love
O migracji otrzymałem maila ale o tym że nie będę miał powrotu to już nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z Orange Love
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z Orange Love
Reklamację oczywiście jedną już złożyłem następne będą w zależności od przebiegu sprawy.
Najlepsze jest to jak wcześniej pisałem że muszę zawrzeć nową umowę na stary telefon, ale przez kuriera. I w dalszym ciągu brak telefonu a tym samym brak internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rezygnacja z Orange Love
klak7 napisał(-a):Reklamację oczywiście jedną już złożyłem następne będą w zależności od przebiegu sprawy.
Najlepsze jest to jak wcześniej pisałem że muszę zawrzeć nową umowę na stary telefon, ale przez kuriera. I w dalszym ciągu brak telefonu a tym samym brak internetu.
@klak7, ja uważam, że skoro w salonie przyjęto zwrot sprzętu z protokołem że jest ok, oraz odstąpienie od kliknij - umowy, to tak wygląda formularz, znaczy, że system przyjął, tak więc salon też jest wpięty w ten system. Jak masz się tłuc przez internet i czekać, to podejdź, celem wyjaśnienia
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »