Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacje, reklamacje i jeszcze raz reklamacje


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Reklamacje, reklamacje i jeszcze raz reklamacje

Witam,

Mam pytanie czy żeby załatwić coś w Orange naprawdę trzeba udać się do Rzecznika Praw Konsumenta lub naświetlić sprawę w mediach Społecznościowych?

 

Od Listopada 2019r (z przerwą styczeń, luty 2020r) borykam się z problemami wystawiania faktur za posiadane na Mnie usługi na inną osobę. Składałem już kilkanaście reklamacji w tej sprawie za każdym razem niesłusznie wystawiane faktury są korygowane, niestety muszę na to czekać 30 dni, gdzie w międzyczasie zostaje już wystawiona kolejna faktura, nie wspominając o tym, że czasami osoby rozpatrujące reklamację nie widzą problemu i muszę ponownie składać reklamację w tej samej sprawie. Za każdym razem otrzymuję pismo z informacją, że mam rację i przeproszeniami, co z tego skoro problem każdego miesiąca powraca i muszę czekać kolejne 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, z każdej strony jestem bombardowany powiadomieniami o nieopłaceniu faktur.

 

Faktury za mojej usługi są wystawiane na inną osobę, a co z RODO? Czy trzeba się zwrócić do odpowiedniej instytucji, abyście w końcu naprawili Wasz błąd?

 

Coraz bardziej zastanawiam się nad naświetleniem sprawy w Mediach Społecznościowych, rozumiem, że to systemy, że mogą się pojawić błędy, rozumiem też złożenie reklamacji w tej sprawie, no ale czekać 30 dni za każdym razem (co miesiąc) za tym, aż ktoś łaskawie odpisze i to jeszcze nie wiadomo czy pozytywnie, chociaż rację przyznawaliście mi już wielokrotnie.

 

Naprawdę muszę się udać w Swojej sprawie do Rzecznika Praw Konsumenta czy też Urzędu Ochrony Danych Osobowych, abyście w końcu załatwili sprawę raz na zawsze?

 

Niestety tracę już cierpliwość i zaufanie do Orange...

 

Ostatnio składane reklamacje: 137xxXXxx, 137xxXXxx

 

______________

* Ukryto dane - Moderator Wiktor

3 ODPOW. 3

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19628
  • 56848
  • 774

Reklamacje, reklamacje i jeszcze raz reklamacje

@Sebxd jak była składana kolejna reklamacja, to podpinane były już rozpatrzone, bądź rozpatrywane numery poprzednich reklamacji?

 

Trudna sytuacja, że Orange nie chce zadziałać odpowiednio usuwając zaistniały błąd.

 

Może kogoś z Orange poprosimy do pomocy w rozwiązaniu tej dziwnej sytuacji, np: @Jarek @sebaswiderski @RaDo_sny by zajęli się Twoją sprawą i pomogli rozwiązać zaistniały problem.

 

Na NO bez Twoich danych trudno jest cokolwiek zdziałać, a swoje dane możesz udostępniać tylko pracownikom Orange, w żadnym wypadku publicznie na forum.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Reklamacje, reklamacje i jeszcze raz reklamacje

Doświadczony poprzednio składanymi reklamacjami, które były rozpatrywane negatywnie, bo nikomu nie chciało się zajrzeć do wcześniejszej sprawy, już do każdej reklamacji dołączam dokumenty w zgłoszeniu również podaję numery wcześniej składanych reklamacji w tej sprawie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19628
  • 56848
  • 774

Reklamacje, reklamacje i jeszcze raz reklamacje

@Sebxd faktycznie patowa sytuacja. Napisz na priv do osób, które podałem w przednim poście. Może zadziałają i pomogą. daj znać, jak poszło, najwyżej poprosimy kolejne osoby.

 

W mojej sprawie ja otrzymałem pomoc od pracowników udzielający się na NO, za co jestem bardzo wdzięczny, a moja sprawa ciągnęła się ponad pół roku.