- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja zawartej umowy
Temat przeniesiony z AMA - Rzecznik Orange do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej
Konsultantka w salonie przedstawiła mi ofertę z błędem, przez co muszę płacić dodatkowe pieniądze za coś, co według jej zapewnień miało być darmowe. Orange nie uznał reklamacji, a w międzyczasie salon, gdzie zawierałam umowę został zamknięty. Mam związane ręce. Zostałam oszukana i nie mam możliwości konfrontacji tego z pracownikiem, z którym zawierałam umowę. Dlaczego mam płacić za coś, co przedstawiano mi jako darmowe - czy takie traktowanie klienta jest fair?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja zawartej umowy
Witaj @kama13, proszę - doprecyzuj o jaką usługę chodzi i co się nie zgadza względem ustaleń dotyczących umowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja zawartej umowy
Czasami dodatkowe usługi są darmowe na określony czas. Później są płatne, ale powinna być możliwość ich wyłączenia, czy w aplikacji Mój Orange, czy przez konsultanta BOK.