Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacja zawartej umowy


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Reklamacja zawartej umowy

Temat przeniesiony z AMA - Rzecznik Orange do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej

 

Konsultantka w salonie przedstawiła mi ofertę z błędem, przez co muszę płacić dodatkowe pieniądze za coś, co według jej zapewnień miało być darmowe. Orange nie uznał reklamacji, a w międzyczasie salon, gdzie zawierałam umowę został zamknięty. Mam związane ręce. Zostałam oszukana i nie mam możliwości konfrontacji tego z pracownikiem, z którym zawierałam umowę. Dlaczego mam płacić za coś, co przedstawiano mi jako darmowe - czy takie traktowanie klienta jest fair?

2 ODPOW. 2

Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8389
  • 53

Reklamacja zawartej umowy

Witaj @kama13, proszę - doprecyzuj o jaką usługę chodzi i co się nie zgadza względem ustaleń dotyczących umowy?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Reklamacja zawartej umowy

Czasami dodatkowe usługi są darmowe na określony czas. Później są płatne, ale powinna być możliwość ich wyłączenia, czy w aplikacji Mój Orange, czy przez konsultanta BOK.