- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
16-03-2018
21:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-03-2018
21:59
Witam w sumie kończę już z orange, ale zamówiłem internet mobilny Pani zaproponowała dodatkowy pakiet nie chciałem go. Na sam koniec umowy zauważyłem że jest ta usluga włączona. Dzwoniłem na infolinie to mi powiedzieli ze reklamacji nie mogę już złożyć bo jest za późno rok od momentu porpisania umowy cy cos takiego. Pytanie czy nie moge skladac reklamacji w calym okresie trwania umowy. A nie Pani mowi ze mialem czas do jakiegos terminu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
16-03-2018
22:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-03-2018
22:54
I w drugiej sytuacji co opisałem - tak powinno być. Więc jak najbardziej składaj reklamację.
10 ODPOW. 10
16-03-2018
22:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-03-2018
22:02
Reklamacja od niezamawianej usługi
@rege2003, jaka oferta/taryfa ?? Jaka to usługa ??
16-03-2018
22:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-03-2018
22:16
Reklamacja od niezamawianej usługi
Reklamację zawsze możesz złożyć. Ale może być problem z korektą opłat sprzed 12 miesięcy.
16-03-2018
22:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-03-2018
22:32
Reklamacja od niezamawianej usługi
Pani stwierdziła że nie moge nic zlozyc nie moge sie niczego domagac bo za późno.
16-03-2018
22:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-03-2018
22:37
Reklamacja od niezamawianej usługi
To napisz maila na bok@orange.pl - pamiętaj, że musisz podać swoje dane (imię, nazwisko adres) plus numer usługi (jakiś numer telefonu/numer klienta czy coś takiego). I opisz okoliczności. Oczywiście samo złożenie reklamacji nie gwarantuje jej pozytywnego rozpatrzenia (chyba że masz jakiś dowód potwierdzający błąd Orange; też trzeba pamiętać że jeśli rozmowa była na infolinii - które są nagrywane - to operator po roku nie musi jej przechowywać - więc tu ciężar uzasadnienia spoczywa w niektórych sytuacjach na Tobie). Wg mnie warto spróbować ale trzeba "dobrze" to opisać.
16-03-2018
22:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-03-2018
22:38
Reklamacja od niezamawianej usługi
Lte freenet 44.91zl internet mobilny chodzi o 100 gb za kwote 10 zl do rachunku tego nie zamawiałem. 6 miesiecy bylo darmowe pozniej sie mialo dezaktywowac bo nie chcialem tej opcji
16-03-2018
22:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-03-2018
22:45
Reklamacja od niezamawianej usługi
Tu na forum ciężko ocenić. Były dwie wersje promocji w zależności od czasu składania zamówienia i podpisania umowy/aneksu.
W jednej usługa przechodziła w wersję płatną (trzeba było pamiętać by wyłączyć). W drugiej wersji - powinna być dezaktywacja - jakiś regulamin jest tu http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1991045/4077660748.pdf (ale tu nie mam pewności czy dokładnie ta wersja Cię obowiązuje).
W drugiej sytuacji - są na pewno większe szanse na anulowanie opłat z ostatnich 12 faktur. Więcej będzie ciężko z uwagi na przepisy prawne.
W jednej usługa przechodziła w wersję płatną (trzeba było pamiętać by wyłączyć). W drugiej wersji - powinna być dezaktywacja - jakiś regulamin jest tu http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1991045/4077660748.pdf (ale tu nie mam pewności czy dokładnie ta wersja Cię obowiązuje).
W drugiej sytuacji - są na pewno większe szanse na anulowanie opłat z ostatnich 12 faktur. Więcej będzie ciężko z uwagi na przepisy prawne.
16-03-2018
22:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-03-2018
22:48
Reklamacja od niezamawianej usługi
Jeśli był to rabat 10 zł na abonament przez 6 miesięcy, to nie ma możliwości zmiany, a jeśli usługa dodatkowa, to można pewnie ja dezaktywować.
16-03-2018
22:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-03-2018
22:49
Reklamacja od niezamawianej usługi
Regulamin jest od czerwca 2017 wiec nie dotyczy mnie moja umowa jest wczesniejsza. Głównie chodziło o fakt czy moge skladac reklamacje w trakcjie trwania usługi. Za 2 dni konczy sie wypowiedzenie umowy wiec dzis zloze reklamacje i kilka innych pisemek zobaczymy co napisza. Pozdrawiam. Temat zamykam. Składać reklamacje 😄
16-03-2018
22:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-03-2018
22:53
Reklamacja od niezamawianej usługi
Dodatkowo do abonametu 6 miesiecy było za 0 zł. Po tym okresie do transferu 20 gb zostalo 100 gb z limitem 5 mb/s za 10 zl. Ale problem wynika że nie chciałem mialo się dezaktywowac. W okresie 6 miesiecy było za free.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »