Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy w Orange i zamknięcie zgłoszenia po nieodebraniu przesyłki

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Przedłużenie umowy w Orange i zamknięcie zgłoszenia po nieodebraniu przesyłki

Witam

Przedłużałem umowę z Orange ale chcę to zrobić ponownie poprzez payback.

Nieodebrana przesyłka przez kuriera a nadal zgłoszenie ma status wysłane po 3 dniach.

Czy można szybciej zamknąć to zgłoszenie aby wygenerować nowe?

Pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Pracuję w Orange
  • 73
  • 96
  • 7

Przedłużenie umowy w Orange i zamknięcie zgłoszenia po nieodebraniu przesyłki

Małe szanse na przyśpieszenie, możliwość ponownego wprowadzenia to około 7 dni.
Przesyłka musi wrócić na magazyn, muszą odhaczyć anulowanie itd.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Pracuję w Orange
  • 73
  • 96
  • 7

Przedłużenie umowy w Orange i zamknięcie zgłoszenia po nieodebraniu przesyłki

Małe szanse na przyśpieszenie, możliwość ponownego wprowadzenia to około 7 dni.
Przesyłka musi wrócić na magazyn, muszą odhaczyć anulowanie itd.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32314
  • 36177
  • 1366

Przedłużenie umowy w Orange i zamknięcie zgłoszenia po nieodebraniu przesyłki

Skontaktuj się z firmą kurierską by zwrócili na magazyn a nie czekali aż może zmienisz zdanie.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Przedłużenie umowy w Orange i zamknięcie zgłoszenia po nieodebraniu przesyłki

Ok czyli lipa