17-03-2018
11:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-03-2018
11:19
Witam
Przedłużałem umowę z Orange ale chcę to zrobić ponownie poprzez payback.
Nieodebrana przesyłka przez kuriera a nadal zgłoszenie ma status wysłane po 3 dniach.
Czy można szybciej zamknąć to zgłoszenie aby wygenerować nowe?
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
17-03-2018
11:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-03-2018
11:22
Małe szanse na przyśpieszenie, możliwość ponownego wprowadzenia to około 7 dni.
Przesyłka musi wrócić na magazyn, muszą odhaczyć anulowanie itd.
3 ODPOW. 3
17-03-2018
11:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-03-2018
11:22
Małe szanse na przyśpieszenie, możliwość ponownego wprowadzenia to około 7 dni.
Przesyłka musi wrócić na magazyn, muszą odhaczyć anulowanie itd.
17-03-2018
11:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-03-2018
11:23
Przedłużenie umowy w Orange i zamknięcie zgłoszenia po nieodebraniu przesyłki
Skontaktuj się z firmą kurierską by zwrócili na magazyn a nie czekali aż może zmienisz zdanie.
17-03-2018
11:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-03-2018
11:30
Przedłużenie umowy w Orange i zamknięcie zgłoszenia po nieodebraniu przesyłki
Ok czyli lipa