Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacja gdzie ?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 16
  • 11
  • 0

Reklamacja gdzie ?

Gdzie można składać reklamację. ? Bez ukrytych opłat oczywiście.

15 ODPOW. 15

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8005
  • 150

Reklamacja gdzie ?

Obsłudze klienta telefonicznie lub na czacie po zalogowaniu się na konto (pon-pt). 

https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6575
  • 16466
  • 88

Reklamacja gdzie ?

@extreme666  Witam, na czacie w pliku pdf lub w salonie Orange u pracownika tylko żądaj nr reklamacji. 
Na czacie od Poniedziałku do Piątku
A  w salonie nawet w sobotę 
na infolinii 510100100 też za dramo tylko koszt rozmowy telefonicznej zgodny z cennikiem  operatora 
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true

Anonim

Nie dotyczy

Reklamacja gdzie ?


@extreme666napisał(-a)

Gdzie można składać reklamację. ? Bez ukrytych opłat oczywiście.


Konkretnie opisz co chcesz reklamować, bo są różne kanały reklamacji, jak usługa/produkt był brany w Salonie to Salon Orange, reklamację złożysz telefonicznie też lub listownie, sekcja kontakt/pomoc ma adres.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 16
  • 11
  • 0

Reklamacja gdzie ?

- Nie dostarczono z winy Orange faktury za telefon stacjonarny. Byłem w salonie - nic. Poradzono by dzwonić na 510100100. Dzwonić musiałem dwa razy. Naliczono opłaty z którymi nie zgadzam się,

faktury za listopad nie ma a co ciekawe dostałem jakieś Twoje rozliczenie - za tel. stacjonarny oraz papierową (!)fakturę za komórkę bez korekty kwot.

 

- Czy pracowników Orange nie obowiązuje jakaś solidność oraz uczciwość ?

 

- Max podaje na końcu czatu link do doradcy (?) - link mimo mojego zalogowania woła o ponowne logowanie i kontakt się urywa. Czy to celowe utrudnienie ?

 

___________

* Scalenie wpisów - moderator Bartłomiej


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8005
  • 150

Reklamacja gdzie ?

Czat Obsługowy dostępny od Pon do Pt. Na infolinii zostało przyjęte zgłoszenie Reklamacyjne ? Co do salonów jak już sam sprawdziłeś ....


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 16
  • 11
  • 0

Reklamacja gdzie ?

Widzę, iż dodatkowo Orange dołożył do faktury 5 pln. Parodia.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 16
  • 11
  • 0

Reklamacja gdzie ?

Widzę, że mamy czas. Dokładnie i od początku. Orange nie dostarczył papierowej faktury za tel. stacjonarny. Ale na maila dostałem informację o upływie terminu płatności. 24 paźdiernika udałem się do "salonu" Orange w Staszowie po pomoc. Niestety panienka podała numer 510100100 i tam mam dzwonić. Nic o ukrytych opłatach nie wspomniała. Tego samego dnia zadzwoniłem i niby było wszystko załatwione. Miała być faktura z przesuniętym terminem płatności. Przyszedł duplikat faktury wystawiony 26.10.2020 z terminem płatności bodaj 16 październik !. Jeszcze raz 510100100 i od nowa wykładać musiałem o co chodzi. Drugie połączenie było już w listopadzie. A za komórkę (za październik) przyszła faktura już z kosztem pierwszej rozmowy z BOK, szybki podgląd za listopad i jest i drugi koszt połączenia z 510100100. Zamówiłem rozmowę - jakaś opcja Kup z nadzieją że uda się znaleźć jakiś normalny kontakt z operatorem. Pani z drugiej strony przełączyła mnie na BOK i niestety mało rozgarnięty doradca sprawił że zamiast papierowej / pradidłowo datowanej faktury za telefon stacjonarny dostałem papierową fakturę za telefon komórkowy. Zamiast faktury za telefon stacjonarny dostarczono Dwie kartki  papieru, jedna to "twoje rozliczenie" za październik i listopad 2020 a druga to "szczegóły rozliczenia" . Druku faktury brak. Dodatkowo zauważyłem, że do wysokości fvat za komórkę dołożono dodatkowo 5 PLN.

Na chwilę obecną za upominanie się o swoje Orange liczy tak: rozmowy z 510100100 2.64 + 2,52 = 5,16, do tego owe 5 pln to już 10.16. Jak na wartość faktury 41.97 kara w wysokości 25 %  w skali miesiąca to już jest lichwa. A dorzucę jeszcze wizyta w salonie to 51 kilometrów i prawie trzy godziny zmarnowane. Orange zwróci coś ?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 16
  • 11
  • 0

Reklamacja gdzie ?

Nie działa, Max podaje link, link woła zaloguj się, loguję się i kontakt się urywa.

 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8005
  • 150

Reklamacja gdzie ?


@extreme666napisał(-a)

Widzę, iż dodatkowo Orange dołożył do faktury 5 pln. Parodia.


Brak płatności FV w terminie lub brak e-fv (elektronicznie) powoduje naliczenie +5,00 zl