- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja gdzie ?
Gdzie można składać reklamację. ? Bez ukrytych opłat oczywiście.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja gdzie ?
Obsłudze klienta telefonicznie lub na czacie po zalogowaniu się na konto (pon-pt).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja gdzie ?
@extreme666 Witam, na czacie w pliku pdf lub w salonie Orange u pracownika tylko żądaj nr reklamacji.
Na czacie od Poniedziałku do Piątku
A w salonie nawet w sobotę
na infolinii 510100100 też za dramo tylko koszt rozmowy telefonicznej zgodny z cennikiem operatora
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja gdzie ?
@extreme666napisał(-a)Gdzie można składać reklamację. ? Bez ukrytych opłat oczywiście.
Konkretnie opisz co chcesz reklamować, bo są różne kanały reklamacji, jak usługa/produkt był brany w Salonie to Salon Orange, reklamację złożysz telefonicznie też lub listownie, sekcja kontakt/pomoc ma adres.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja gdzie ?
- Nie dostarczono z winy Orange faktury za telefon stacjonarny. Byłem w salonie - nic. Poradzono by dzwonić na 510100100. Dzwonić musiałem dwa razy. Naliczono opłaty z którymi nie zgadzam się,
faktury za listopad nie ma a co ciekawe dostałem jakieś Twoje rozliczenie - za tel. stacjonarny oraz papierową (!)fakturę za komórkę bez korekty kwot.
- Czy pracowników Orange nie obowiązuje jakaś solidność oraz uczciwość ?
- Max podaje na końcu czatu link do doradcy (?) - link mimo mojego zalogowania woła o ponowne logowanie i kontakt się urywa. Czy to celowe utrudnienie ?
___________
* Scalenie wpisów - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja gdzie ?
Czat Obsługowy dostępny od Pon do Pt. Na infolinii zostało przyjęte zgłoszenie Reklamacyjne ? Co do salonów jak już sam sprawdziłeś ....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja gdzie ?
Widzę, iż dodatkowo Orange dołożył do faktury 5 pln. Parodia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja gdzie ?
Widzę, że mamy czas. Dokładnie i od początku. Orange nie dostarczył papierowej faktury za tel. stacjonarny. Ale na maila dostałem informację o upływie terminu płatności. 24 paźdiernika udałem się do "salonu" Orange w Staszowie po pomoc. Niestety panienka podała numer 510100100 i tam mam dzwonić. Nic o ukrytych opłatach nie wspomniała. Tego samego dnia zadzwoniłem i niby było wszystko załatwione. Miała być faktura z przesuniętym terminem płatności. Przyszedł duplikat faktury wystawiony 26.10.2020 z terminem płatności bodaj 16 październik !. Jeszcze raz 510100100 i od nowa wykładać musiałem o co chodzi. Drugie połączenie było już w listopadzie. A za komórkę (za październik) przyszła faktura już z kosztem pierwszej rozmowy z BOK, szybki podgląd za listopad i jest i drugi koszt połączenia z 510100100. Zamówiłem rozmowę - jakaś opcja Kup z nadzieją że uda się znaleźć jakiś normalny kontakt z operatorem. Pani z drugiej strony przełączyła mnie na BOK i niestety mało rozgarnięty doradca sprawił że zamiast papierowej / pradidłowo datowanej faktury za telefon stacjonarny dostałem papierową fakturę za telefon komórkowy. Zamiast faktury za telefon stacjonarny dostarczono Dwie kartki papieru, jedna to "twoje rozliczenie" za październik i listopad 2020 a druga to "szczegóły rozliczenia" . Druku faktury brak. Dodatkowo zauważyłem, że do wysokości fvat za komórkę dołożono dodatkowo 5 PLN.
Na chwilę obecną za upominanie się o swoje Orange liczy tak: rozmowy z 510100100 2.64 + 2,52 = 5,16, do tego owe 5 pln to już 10.16. Jak na wartość faktury 41.97 kara w wysokości 25 % w skali miesiąca to już jest lichwa. A dorzucę jeszcze wizyta w salonie to 51 kilometrów i prawie trzy godziny zmarnowane. Orange zwróci coś ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja gdzie ?
Nie działa, Max podaje link, link woła zaloguj się, loguję się i kontakt się urywa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja gdzie ?
@extreme666napisał(-a)Widzę, iż dodatkowo Orange dołożył do faktury 5 pln. Parodia.
Brak płatności FV w terminie lub brak e-fv (elektronicznie) powoduje naliczenie +5,00 zl
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »