- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niniejszym zgłaszam reklamację z prośba o przyznanie limitu GB zgodnie z umową (aplikacja nadal daje mi stary limit, oraz monituje o zbliżającym się wyczerpaniu tegoż limitu). Dołączam do reklamacji skan, umowa została zawarta 20.09.2023, cykl rozliczeniowy rozpoczyna się od 14 każdego miesiąca.
Bede zobowiązana za jak najszybsze wyjaśnienie tematu,
nie wiem, gdzie to umiescic, moze wsrod Was znajdzie sie ktos, kto mi pomoze?
niestety, asystent Max wyglada dobrze tylko w reklamach (!!!), w rzeczywistosci albo recytuje mi umowy, albo probuje wcisnac jakas oferte; a jak konczy sie kontakt z konsultantem? nijak, jak widac!!!
mowie o co chodzi - w nowej umowie mam 100 GB internetu, leci mi juz drugi cykl miesieczny, a ja dalej mam stare 15 GB oraz monity, ze wykorzystalam pakiet, zas w salonie mowia, ze to nie ich kompetencja
jesli ktos z Adminow wiedzialby, jak mi pomoc, bardzo bym prosila, bo pozostaje mi tylko wyslac papierowy list do centrali, a to samo w sobie jest juz niesmiesznym zartem
prosze o pomoc!!!
Dorota
deka1
________________
* Ukryłem numer umowy i dane prywatne + scaliłem wpisy – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@deka1 masz w umowie zapisaną ilość GB, które w nowym cyklu rozliczeniowym miały być przyznawane? Zrób skan dokumentu, i na czacie zgłoś reklamację z prośba o przyznanie limitu GB zgodnie z umową. Na czacie dołącz do reklamacji skan umowy.
________________
* Post przeniosłem z tematu Podziękowanie konsultantowi za wspaniałe zajęcie się problemem – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@deka1 masz w umowie zapisaną ilość GB, które w nowym cyklu rozliczeniowym miały być przyznawane? Zrób skan dokumentu, i na czacie zgłoś reklamację z prośba o przyznanie limitu GB zgodnie z umową. Na czacie dołącz do reklamacji skan umowy.
________________
* Post przeniosłem z tematu Podziękowanie konsultantowi za wspaniałe zajęcie się problemem – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja dot. przedłużenia umowy online
wielkie ogromne dzięki!!! zaraz poszukam jakiegoś miejsca na reklamacje?
d.
________________
* Post przeniosłem z tematu Podziękowanie konsultantowi za wspaniałe zajęcie się problemem – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja dot. przedłużenia umowy online
@deka1 tu na forum nie składa się reklamacji, poczytaj to Drzewo Reklamacje | Orange Polska i zgłoś według tego opisu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja dot. przedłużenia umowy online
dziekuję
dk
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja dot. przedłużenia umowy online
@deka1 daj znać o postępach, w razie potrzeby pisz.
________________
* Post przeniosłem z tematu Podziękowanie konsultantowi za wspaniałe zajęcie się problemem – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja dot. przedłużenia umowy online
@deka1 proponuję zalogować się na swoje konto Mój Orange:
https://www.orange.pl/twojekonto/zaloguj
Następnie wybrać zakładkę Kontakt -> Porozmawiaj z nami na czacie. Uruchomi się czat. Po połączeniu z konsultantem zostanie udostępniony spinacz, obok pola do wpisywania tekstu. Po kliknięciu na spinacz, będzie można dołączyć załącznik, może być ten zamieszczony na czacie oraz zgłoszenie reklamacyjne w celu przyznania GB zgodnie z umową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja dot. przedłużenia umowy online
bardzo dziękuje za zainteresowanie i pomoc, ja jestem mocno starsze pokolenie, wiec takie 'prowadzenie za rączkę' jest dla mnie najlepszym rozwiązaniem 🙂
niestety, na czacie zgłasza mi się bot Max, który jak mantrę klepie zaprogramowane odpowiedzi, nie mające nic wspólnego z moim zapytaniem, o braku spinacza nawet nie wspomnę 😞
szczerze przyznaje, ze jestem cala głupia; może jeszcze raz spróbuję uderzyć do salonu? albo poczekać ten tydzień na odnowienie cyklu i wtedy jeszcze raz pomyśleć?
jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam,
dk
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja dot. przedłużenia umowy online
@deka1 jak na czacie zgłasza się MAX, to nie opisuj mu swojego problemu, tylko kilkakrotnie napisz: "Proszę o połączenie z konsultantem". Po kilku takich odpowiedziach, MAX w końcu przełączy do konsultanta. Potem poproś o pomoc w zgłoszeniu reklamacji, czyli braku pakietu GB zgodnie z umową, a jak będziesz miała problemy z dodaniem załącznika, to konsultant również podpowie, jak dodać załącznik. Najczęściej spinacz do dodawania załączników jest dostępny, jak już prowadzisz romowę z konsultantem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja dot. przedłużenia umowy online
naprawdę nieoceniona pomoc!
w takim razie postąpię kompromisowo: poczekam do odnowienia cyklu, i jeśli nadal będzie źle, to wtedy uderzę z całą mocą według wskazówek 😄
dobrego dnia i jeszcze raz dzięki!!!
dk
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »