- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podziękowanie konsultantowi za wspaniałe zajęcie się problemem
Przeniesienie tematu do bardziej odpowiadającego działu i usunięcie nazwiska Doradcy - Moderator Wojciech.
Chciałbym gorąco podziękować pani Anicie za rozwiązanie mojego problemu i wyjaśnienie wszystkiego , co łączyło się z moimi niepokojami. Firma Orange powinna być dumna z takich pracowników.
Pani Anita z sercem i zaangażowaniem znalazła przyczynę mojej reklamacji. Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuje i pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podziękowanie konsultantowi za wspaniałe zajęcie się problemem
Dzięki za miłe słowa. Postaram się przekazać do Doradcy. Mam nadzieję, że jak była ankieta, to ocena na same piątki 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podziękowanie konsultantowi za wspaniałe zajęcie się problemem
Ja chciałabym podziękować panu Pawłowi K. za sprawność i profesjonalizm; niestety, nieostrożnym przyciśnięciem zablokowałam sobie możliwość wypełnienia ankiety, z chęcią powtórnie bym to zrobiła. Przepraszam p. Pawła, pozdrawiam! Dorota
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podziękowanie konsultantowi za wspaniałe zajęcie się problemem
niestety, pospieszylam sie z chwaleniem p. Pawla; moj problem nie zostal rozwiazany do tej pory!!!