Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podziękowanie konsultantowi za wspaniałe zajęcie się problemem


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 10
  • 0

Podziękowanie konsultantowi za wspaniałe zajęcie się problemem

Przeniesienie tematu do bardziej odpowiadającego działu i usunięcie nazwiska Doradcy - Moderator Wojciech.

 

Chciałbym gorąco podziękować pani Anicie za rozwiązanie mojego problemu i wyjaśnienie wszystkiego , co łączyło się z moimi niepokojami. Firma Orange powinna być dumna z takich pracowników.

Pani Anita z sercem i zaangażowaniem znalazła przyczynę mojej reklamacji. Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuje i pozdrawiam.

3 ODPOW. 3

Zespół Nasz Orange
  • 2908
  • 10834
  • 64

Podziękowanie konsultantowi za wspaniałe zajęcie się problemem

Dzięki za miłe słowa. Postaram się przekazać do Doradcy. Mam nadzieję, że jak była ankieta, to ocena na same piątki 🙂


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 56
  • 0

Podziękowanie konsultantowi za wspaniałe zajęcie się problemem

Ja chciałabym podziękować panu Pawłowi K. za sprawność i profesjonalizm; niestety, nieostrożnym przyciśnięciem zablokowałam sobie możliwość wypełnienia ankiety, z chęcią powtórnie bym to zrobiła. Przepraszam p. Pawła, pozdrawiam! Dorota


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 56
  • 0

Podziękowanie konsultantowi za wspaniałe zajęcie się problemem

niestety, pospieszylam sie z chwaleniem p. Pawla; moj problem nie zostal rozwiazany do tej pory!!!