Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacja dot. przedłużenia umowy online

ROZWIĄZANE

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7191
  • 29371
  • 270

Reklamacja dot. przedłużenia umowy online

@deka1  mam dla Ciebie taką podpowiedź, jak na czacie zgłosi się bot i zapyta to powiedź mu że chcesz zakupić nową usługę to od razu przełączy Cię do "żywej" osoby i wtedy jak zgłosi się konsultant powiedź mu o co chodzi.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 56
  • 0

Reklamacja dot. przedłużenia umowy online

zgodnie z umowa daję znać:

poczekałam do nowego cyklu (znów kicha, czyli stare GB), i zgłosiłam się na czat, spacyfikowałam Maxa według Waszych wskazówek, porozmawiałam z Panią Konsultant i uzyskałam takie zapewnienie:

"Numer Państwa reklamacji to ********. Przydzielimy do tej sprawy opiekuna. Zajmie się on tematem kompleksowo i poinformuje Państwa o decyzji – sms Większość zgłoszeń rozpatrujemy w ciągu 7 dni."

no to teraz będę czekać, a Wam bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za pomoc!!! bez Was utonęłabym w morzu automatycznych zgłoszeń 🙂

jesteście wspaniali, duża buźka!!!

dk


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 18098
  • 51387
  • 688

Reklamacja dot. przedłużenia umowy online

@deka1 mam tylko nadzieję, że reklamacja szybko zostanie rozpatrzona i przysługujące GB zostaną przyznane.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 56
  • 0

Reklamacja dot. przedłużenia umowy online

udało się!!! w ciągu przepisowych siedmiu dni, najpierw jakaś mila pani telefonicznie, potem esemes; Gigusie są na koncie!!! 🙂

jeszcze raz dziękuję wszystkim za przydatne rady!!!

buźka!!!

Dorota


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 18098
  • 51387
  • 688

Reklamacja dot. przedłużenia umowy online

@deka1 wspaniałe, że w końcu został przyznany pakiet GB zgodnie z umową. Owocnego korzystania 👍🤗