Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Różnica w ofercie konsultanta vs rzeczywistość

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 37
  • 0

Różnica w ofercie konsultanta vs rzeczywistość

Witam,

Kilka miesięcy temu otrzymałem telefon z Orange z propozycją przeniesienia swoich 4 numerów z PLAY. Konsultant wyliczył całkowita kwotę abonamentu dla 4 numerów na 104zł. Kilkukrotnie zapytałem go, czy jest to finalna cena i otrzymałem zapewnienie, ze tak. Numery przeniosłem, przez 2 miesiące rzeczywiście otrzymałem faktury na tę kwotę. Przed końcem 3 miesiąca otrzymałem informację, że w swoim pakiecie nie dobrałem jeszcze usługi stacjonarnej i zostanie mi zmieniony pakiet na niepromocyjny. W tej chwili przewidywana kwota faktury to ~300zł, czyli 3x większa niż mi oferował konsultant a 1,5x większa niż u mojego wcześniejszego operatora. W umowie jest jakiś lakoniczny zapis, że ceny w cenniku będą obowiązywać przy spełnieniu warunków opisanych w innych przekazany dokumentach. Nic mi to nie mówi, bo nie wiem o jakich dokumentach mowa, o których zapisach i jakich warunkach. 

Czy ktoś z was miał taką sytuację i co z tym można zrobić ? Złożyłem już oficjalną reklamację przez infolinię, wysłałem doatkową taką reklamację listem poleconym + wysłałem identyczną reklamację (do wiadomości) do UOKIK'a.

Zwyczajnie czuję się oszukany przez Orange'a nie taka była rozmowa i bardzo mocno na aspekt fiansowy zwracałem uwagę rozmawiając z konsultantem. Inaczej nie zmieniłbym sieci na droższą. Za jakąkolwiek poradę co moge z tym zrobić będę wdzięczny

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14234
  • 58503
  • 709

Różnica w ofercie konsultanta vs rzeczywistość

@tpankanin  napisz reklamację i wyślij na adres do korespondencji.

Orange Polska S.A

Jagiellońska 34

Skierniewice.

Opisz dokładnie całą sprawę, spokój IE i rzeczowo, oraz powołań się na zapis rozmowy z konsultantem, która jest nagrywana 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

17 ODPOW. 17

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14234
  • 58503
  • 709

Różnica w ofercie konsultanta vs rzeczywistość

@tpankanin  napisz reklamację i wyślij na adres do korespondencji.

Orange Polska S.A

Jagiellońska 34

Skierniewice.

Opisz dokładnie całą sprawę, spokój IE i rzeczowo, oraz powołań się na zapis rozmowy z konsultantem, która jest nagrywana 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2385
  • 13160
  • 63

Różnica w ofercie konsultanta vs rzeczywistość

@tpankanin Orange love to pakiet usług, jak można taką umowę zawrzeć, może napisz coś więcej, bo 4 nr telefonu nie mogą być w love, ja bym starał się tą umowę zmienić, bo 300 zł za 4 numery, to przegięcie 😎


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 37
  • 0

Różnica w ofercie konsultanta vs rzeczywistość

Tak właśnie zrobiłem. Wysłałem pisemna reklamacje na ten adres

 

Tylko co mam więcej napisac. Zawarłem umowę Orange Love dla firm dla 4 numerów. Przeznpierwsze dwa miesiące zapłaciłem 104zl zgodnie z cennikiem. Tylko dlatego przeszedłem od innego operatora bo oferta była dobra w porównaniu z konkurencja.

 

________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2385
  • 13160
  • 63

Różnica w ofercie konsultanta vs rzeczywistość

@tpankanin tylko taka umowa nie ma prawa zaistnieć, ja bym ją starał się zerwać.

Tak poza tematem, jak Biznesmen może się dać oszukać, jakiemuś konsultantowi, pewnie z firmy partnerskiej?

Bo mi to się w głowie nie mieści, przecież w sieci non stop oferty operatorów się przewijają, mimochodem się człowiek uświadomi, ale czasem jednak nie i złapie się na taką umowę.

@tpankanin walcz i odkręć to co zawarłeś, bo taki Orange Love nie miał prawa zaistnieć i dziw że 3 miesiące wytrwał.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 456
  • 3918
  • 20

Różnica w ofercie konsultanta vs rzeczywistość

Orange Love dla klientów stacjonarnych od razu jest połączeniem usług mobilnych i stacjonarnych. 

 

W przypadku firm wygląda to inaczej. Osobno są umowy na usługi mobilne osobno stacjonarne. Konsultant zrobił Tobie umowę tak jakbyś już posiadał albo miał mieć internet (czy to neośkę czy LTE(. Grupa w wymaganym czasie nie została skompletowana więc wskoczyły takie wysokie ceny. Nie pojawiła sie strona stacjonarna więc nie ma Lova.

 

 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 37
  • 0

Różnica w ofercie konsultanta vs rzeczywistość

Ale czy konsultant miał prawo mnie nie poinformować o takich wymaganiach, tzn o konieczności dodanie elementu stacjonarnego ? W/g mnie to jest jawne oszustwo a w najlepszym wypadku przedstawienie niepełnej oferty, na podstawie której podjąłem finalną decyzję.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 456
  • 3918
  • 20

Różnica w ofercie konsultanta vs rzeczywistość

Oczywiście, że jest to jawne oszustwo. Powinieneś mieć taką informację;  Tu masz jeszcze ten można powiedzieć plus tej całej sytuacji, że mają nagranie a nie jest to tylko słowo przeciw słowu 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14234
  • 58503
  • 709

Różnica w ofercie konsultanta vs rzeczywistość

@tpankanin  wszystko jest w nagraniu rozmowy handlowej. To Ciebie obowiązuje i nic poza tym. Jeśli konsultant obiecał gruszka na wierzbie i nie poinformował o tym co napisane drobnym druczkiem i oznaczone gwiazdeczka mi, to owe gruszki operator musi Ci dać, że względu na odpowiedzialność własnego handlowca. Tego się domagaj

Poza tym jeśli pamiętasz te ustalenia w apce Mój Orange możesz porównać to co ustali liście z tym co dostajesz i na faktur ze zaznaczyć te dodatkowe opłaty. Tam widzisz precyzyjnie za co placileś te dwa miesiące, a za co teraz


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2116
  • 5969
  • 197

Różnica w ofercie konsultanta vs rzeczywistość

Na początek sprawdź czy masz wyłączony lub wyłącz dodatkowy pakiet internetu za 10 zł netto na każdym numerze jeśli było to brane w planie S - 2 mc było za 0 zł.
Nawet jeśli nie zostały spełnione warunki to rachunek nie może wzrosnąć 3 krotnie max 40-50 zł jeśli plany S.
Oczywiście info ze strony konsultanta winno być, dodatkowo trzeba było zweryfikować ofertę na stronie lub w salonie.
Nie mniej jedno jest to ewidentne i paskudne naciąganie klientów.
Co do reklamacji może być różnie, ale obstawiam na uznanie w 80%. Choć ostatnio Orange podchodzi bardzo regulaminowo do wszystkich reklamacji i nie uznaje na tzw. dobrą współpracę.