- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
jakiś czas temu zaczęłam proces przeniesienia numeru z Orange do Plush. Dostałam nowy telefon, umowę z Plush podpisałam. Dziś dostałam sms "dotychczasowy operator odmówił wydania numeru. Przyczyną jest niezgodność danych". I zaczęłam grzebać i doszłam do wniosku, że zawaliłam przy przenoszeniu, bo do tej pory właścicielem numeru była moja mama, a ja chciałam przenieść go na siebie i wprowadziłam swoje dane. Czy tą sytuację da się jakoś rozwiązać i uratować?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Potwierdzam jak wyżej.
Pamiętaj jednak, że jeżeli umowa było przez Internet lub telefonicznie, to można odstąpić do 14 dni. Może warto przemyśleć pozostanie i wybrać przykładowo Orange Love? Więcej tutaj: http://orange.pl/love