- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
posiadam dwa numery w ofercie Smart Plan LTE - mojej mamy jako Wspólny i mój jako Dodatkowy. Moja umowa kończy się na początku września br. a umowa mamy kończy się w lutym 2019 roku. Czy w związku z końcem mojej umowy mogę zmienić ofertę na Plan komórkowy czy muszę czekać na zakończenie umowy mojej mamy jako użytkownika głównego? Pytam w związku z wpisem: "Aby korzystać z promocji Sieć Rodzinna, powinieneś mieć przynajmniej po jednym aktywnym numerze w ofercie Smart Plan LTE Wspólny i Smart Plan LTE Dodatkowy".
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ghi789 jeżli na dodatkowym kończy się umowa możesz bez problemu zmienić na plan komórkowy.
Dodatkowo nie będziesz czekać na wejście warunków nowego planu w życie do najbliższego cyklu billingowego.
Nowy plan taryfowy aktywuje się od razu, maksymalnie do 24 godzin od momentu podpisania Aneksu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ghi789 jeżli na dodatkowym kończy się umowa możesz bez problemu zmienić na plan komórkowy.
Dodatkowo nie będziesz czekać na wejście warunków nowego planu w życie do najbliższego cyklu billingowego.
Nowy plan taryfowy aktywuje się od razu, maksymalnie do 24 godzin od momentu podpisania Aneksu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś