Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Koniec umowy - Smart Plan LTE Dodatkowy

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Koniec umowy - Smart Plan LTE Dodatkowy

Witam,

posiadam dwa numery w ofercie Smart Plan LTE - mojej mamy jako Wspólny i mój jako Dodatkowy. Moja umowa kończy się na początku września br. a umowa mamy kończy się w lutym 2019 roku. Czy w związku z końcem mojej umowy mogę zmienić ofertę na Plan komórkowy czy muszę czekać na zakończenie umowy mojej mamy jako użytkownika głównego? Pytam w związku z wpisem: "Aby korzystać z promocji Sieć Rodzinna, powinieneś mieć przynajmniej po jednym aktywnym numerze w ofercie Smart Plan LTE Wspólny i Smart Plan LTE Dodatkowy".

 

Pozdrawiam

 

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Koniec umowy - Smart Plan LTE Dodatkowy

@ghi789 jeżli na dodatkowym kończy się umowa możesz bez problemu zmienić na plan komórkowy.

 

Dodatkowo nie będziesz czekać na wejście warunków nowego planu w życie do najbliższego cyklu billingowego.

 

Nowy plan taryfowy aktywuje się od razu, maksymalnie do 24 godzin od momentu podpisania Aneksu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Koniec umowy - Smart Plan LTE Dodatkowy

@ghi789 jeżli na dodatkowym kończy się umowa możesz bez problemu zmienić na plan komórkowy.

 

Dodatkowo nie będziesz czekać na wejście warunków nowego planu w życie do najbliższego cyklu billingowego.

 

Nowy plan taryfowy aktywuje się od razu, maksymalnie do 24 godzin od momentu podpisania Aneksu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32425
  • 36682
  • 1369

Koniec umowy - Smart Plan LTE Dodatkowy

Tylko trzeba pamiętać że za numer mamy będzie się płacić tyle samo, nawet bez numeru dodatkowego.