Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie numeru


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Przeniesienie numeru

Witam. Przeniosłem numer do Orange z play, podpisałem umowę. Numer miał się przenieść po zakończeniu umowy w play tj. 14.10.19. Karta nadal działa z play numer nie został przeniesiony w dodatku umowa w play została przedłużona na czas nieokreślony. Co mam zrobić w tej sytuacji

7 ODPOW. 7

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Przeniesienie numeru

A nie dostałeś informacji smsem lub mailem co do statusu realizacji przeniesienia numeru?

Tu sprawę trzeba wyjaśnić z Orange i Play. Sugerowałbym zacząć od Orange np. przez czat http://orange.pl/kontakt

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Przeniesienie numeru

Na numer z play nic nie dostałem. Numer tymczasowy z Orange niestety moja mama wzięła za granice i mam zamiar iść do salonu dzisiaj po duplikat. Rozmawiałem na chacie play i pan powiedział mi ze powinienem wypowiedzieć umowę co jest dla mnie dziwne bo tym już chyba powinno sie zająć Orange 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Przeniesienie numeru

A coś z Orange? w ogóle złożyli wniosek o przeniesienie numeru?

Umowy nie wypowiadaj bo wtedy się nie przeniesie numeru.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Przeniesienie numeru

O Orange nic nie wiem. Nic nie dostałem a na chacie jeszcze nie byłem. Dzisiaj dopiero będę szedł do salonu


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Przeniesienie numeru

Czat masz online http://orange.pl/kontakt - w salonie mogą nie mieć wszystkich informacji.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Przeniesienie numeru

Dzięki za pomoc. Mam nadzieje ze uda się to załatwić ponieważ nie chce płacić dwóch abonamentów na raz


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Przeniesienie numeru

Niedawno miałem też kłopoty z przeniesieniem numerów do Orange. Ja swoja sprawę załatwiłem przez kontakt z obsługą klienta Orange nr. tel: *100 z telefonu orange lub 510 100 100 z innego telefonu, oraz z obsługą klienta Play, nr tel: *100 z telefonu Play lub 790 500 500 z innego telefonu. Podałem numer telefonu i poprosiłem konsultanta o sprawdzenie statusu numeru. W ten sposób się dowiedziałem, co dzieje się z moimi numerami.

Sprawa jest już załatwiona i numery mam przeniesione. Ostatnio PLAY miał problemy z przenoszeniem numerów od siebie do innych operatorów. Obecnie już powinno wszystko działać poprawnie.