- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Witam. Przeniosłem numer do Orange z play, podpisałem umowę. Numer miał się przenieść po zakończeniu umowy w play tj. 14.10.19. Karta nadal działa z play numer nie został przeniesiony w dodatku umowa w play została przedłużona na czas nieokreślony. Co mam zrobić w tej sytuacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Tu sprawę trzeba wyjaśnić z Orange i Play. Sugerowałbym zacząć od Orange np. przez czat http://orange.pl/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Na numer z play nic nie dostałem. Numer tymczasowy z Orange niestety moja mama wzięła za granice i mam zamiar iść do salonu dzisiaj po duplikat. Rozmawiałem na chacie play i pan powiedział mi ze powinienem wypowiedzieć umowę co jest dla mnie dziwne bo tym już chyba powinno sie zająć Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Umowy nie wypowiadaj bo wtedy się nie przeniesie numeru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
O Orange nic nie wiem. Nic nie dostałem a na chacie jeszcze nie byłem. Dzisiaj dopiero będę szedł do salonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Dzięki za pomoc. Mam nadzieje ze uda się to załatwić ponieważ nie chce płacić dwóch abonamentów na raz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Niedawno miałem też kłopoty z przeniesieniem numerów do Orange. Ja swoja sprawę załatwiłem przez kontakt z obsługą klienta Orange nr. tel: *100 z telefonu orange lub 510 100 100 z innego telefonu, oraz z obsługą klienta Play, nr tel: *100 z telefonu Play lub 790 500 500 z innego telefonu. Podałem numer telefonu i poprosiłem konsultanta o sprawdzenie statusu numeru. W ten sposób się dowiedziałem, co dzieje się z moimi numerami.
Sprawa jest już załatwiona i numery mam przeniesione. Ostatnio PLAY miał problemy z przenoszeniem numerów od siebie do innych operatorów. Obecnie już powinno wszystko działać poprawnie.