Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie/cesja numeru (klient indywidualny) na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza)


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Przeniesienie/cesja numeru (klient indywidualny) na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza)

Dzień dobry,

Proszę o sugestię jak skutecznie dokonać przeniesienia numeru w ramach Orange (klient indywidualny, abonament) na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza). Jakiś czas temu pracownicy Orange zaproponowali mi przedłużenie umowy i wybrałem pakiet Orange Love (telefon & internet mobilny). W międzyczasie, ze względu na sytaucję związaną z pandemią założyłem jednoosobową działalność gospodarczą i ze względu na profil działalności (praca zdalna, telefon & internet) zamierzam wliczać fakturę z Orange do kosztów prowadzenia działalności. Nie rozumiem z jakiego powodu Orange nie chce
spełnić mojej prośby o zmianę danych na fakturze (osoba fizyczna - jednoosobowa działalność gospodarcza) tym bardziej, że imię i nazwisko pozostałoby niezmienione na zaktualizowanej fakturze. Czy w tej sytuacji jedynym wyjściem jest rozwiązanie umowy i wybór oferty innego operatora?? Proszę o sugestie jak skutecznie rozwiązać tę kwestię.

 

Pozdrawiam,

Michał.

 

______________

* Temat przeniesiony z kategorii Inna oferta - Moderator Wiktor

8 ODPOW. 8

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2584
  • 6975
  • 189

Przeniesienie/cesja numeru (klient indywidualny) na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza)

@Michal_Micha

Zgodnie z pakietem Orange Love nie można zrobić cesji na ten rodzaj usług.

W tym momencie masz dwie mozliwosci:

1. Przepisać numer do konkurencji (w tą stronę cesję się da zrobić) i później powrót do Orange.

2. Poczekać jak się zakończy umowa i rozczłonkowanie usług.

 

Problem polega na tym, że aby rozpakietować Orange Love musisz przedłużyć umowę w ofercie abonamentowej dla numeru, który jest w pakiecie. Następnie usługi stacjonarne są likwidowane.

 

Później składasz nowe zamówienie na pakiet FunPack jako firma. Dotychczasowy numer przepisujesz na firmę... Niestety masz go w ofercie dla Klientów indywidualnych.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56861
  • 774

Przeniesienie/cesja numeru (klient indywidualny) na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza)

@Michal_Micha w Orange Love nie ma obecnie cesji, dlatego nie można przepisać umowy. Żeby to był osobno internet i telefon, to dzwoniąc na infolinię, można poprosić o dopisek na jednoosobową działalność gospodarczą i faktury przychodzą na firmę.

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2116
  • 5977
  • 197

Przeniesienie/cesja numeru (klient indywidualny) na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza)

@ketrasaArtur 

Nie ma możliwości dopisania działalności do Love w żaden sposób. Usługa jest dla klienta indywidualnego.

Dla firm dedykowany jest Pakiet Love dla firm. Ale to już inna zasada działania.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56861
  • 774

Przeniesienie/cesja numeru (klient indywidualny) na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza)

@Arti_Kn_Pl tak właśnie napisałem, że do OL nie można. W nawiązaniu do tematu:

https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Internet-TV-pytanie-o-umow%C4%99-i-o-faktur%C4%99/m-p/206402#M21...

 


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Przeniesienie/cesja numeru (klient indywidualny) na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza)

Dzień dobry,

 

Dziękuję za wiadomość.

 

Szczerze mówiąc to nie rozumiem jaka filozofia stoi za takim myśleniem. Z mojego punktu widzenia wydaje się to być bezsensownym utrudnieniem. Tak jakby ludzie, którzy napisali "święty" regulamin nie przewidzieli po prostu takiej sytuacji jak ta. Polega ona na tym że ktoś może posiadać abonament indywidualny, a później może chcieć otworzyć jednoosobową działalność gospodarczą (powtarzam, że jest to osoba fizyczna!). A następnie taka osoba może chcieć wpisać w koszty prowadzenia działalności użytkowanie telefonu i internetu... I nie można tego zrobić, nie z powodu np. przepisów urzędu skarbowego, ale dlatego, że tak jest napisane w "świętym" regulaminie, co za bezsens! A co jeśli ktoś prowadzący taką działalność (osoba fizyczna!) będzie chciał zawiesić lub zamknąć taką działalność?! Przecież wtedy stanie się ponownie "klientem indywidualnym", a nie firmą.

 

Ja wybieram opcję rezygnacji z usług Orange, bo mnie się bardziej opłaca przejście do innego operatora.

Szkoda mi tylko czasu na dodatkowe formalności. Zupełnie nie rozumiem jak można tak lekceważyć swojego klienta...

 

M


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32779
  • 38791
  • 1388

Przeniesienie/cesja numeru (klient indywidualny) na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza)

Jeśli chcesz zrozumieć filozofię, to trzeba zrozumieć, że Orange jest dużą firmą. Orange Love dla klienta indywidualnego ma powiązanie na poziomie numeru PESEL.
Jeśli masz kartotekę na firmę, tam nie zawsze jest łączenie na poziomie NIP czy REGON. Tam w Orange Love dla firm jest więcej usług do łączenia, często realizowanych przez różne systemy.
To kwestia systemów IT.

Jak przejdziesz do konkurencji np. Plusa czy TM i weźmiesz "paczkę", to migracji danych osoba fizyczna <-> JDG nie dokonasz. Chyba, że będziesz brał usługi solo.

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1285
  • 3096
  • 31

Przeniesienie/cesja numeru (klient indywidualny) na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza)

@Michal_Micha  kiedy konczy Ci sie umowa na orange love?
jezeli juz to zrob rezygnacje i zaloz nowa usluge na firme.
jezeli jeszcze dluzszy czas to nie wydaje mi sie aby Ci sie oplacalo zrywac umowe 😋

święty moze nieświęty regulamin ale na pewno należało sie z nim uprzednio zapoznać 😁


Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Przeniesienie/cesja numeru (klient indywidualny) na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza)

Obecnie jeżeli posiadasz pakiet Orange Love nie przepiszesz go na firmę.

 

Jedyna opcja to rozpakietowanie oferty do samych usług stacjonarnych Internetu+TV+Telefonu domowego tzw. 3p. Wtedy numer komórkowy automatycznie przechodzi na kartę. Następnie usługi stacjonarne możesz przepisać na firmę, telefon komórkowy również.

 

Problemem niestety jest obecnie trwającą umowę. W/w zabieg będzie skutkowała naliczeniem opłaty karnej za niedotrzymanie warunków umowy.