- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam problem z przekazywaniem przekierowaniem połączeń na numer 500 111 333 Poczta głosowa wyłączna na Mój Orange a usługi i numery przekazywań dalej są obecne i dalej kwitną niczym błędy na Nerwostradzie ☹️ wiem że u innych użytkowników sieci Orange jest to wyłączone i można to zrobić...
Nieoczekiwana odpowiedź z sieci!
____________
* Poprawiłem czytelność wpisu - Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@pawcik60 W takim wypadku trzeba jednak zapytać konsultanta na infolinii, bo na Twoim koncie może być jakiś myk, którego nie widać ogólnie, a gdzieś w systemach coś jest odznaczone...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przekazywanie, przekierowanie połączeń na 500 111 333
@pawcik60 Po zmianie ustawień zrestartuj telefon. Przy ponownym uruchomieniu ustawienia powinny zaskoczyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przekazywanie, przekierowanie połączeń na 500 111 333
Nieoczekiwana odpowiedź z sieci!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przekazywanie, przekierowanie połączeń na 500 111 333
@pawcik60 rozumiem, że chcesz wyłączyć pocztę głosową na swoim numerze i mimo wyłączeniu w apce MO, poczta nadal działa? Proponuję zadzwonić na infolinię lub napisać na czacie, konsultant pomoże załatwić sprawę i skutecznie wyłączy pocztę głosową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przekazywanie, przekierowanie połączeń na 500 111 333
Czy to jest powiązane z pocztą głosową? Chodzi o przekaż połączeń na smartfonie do wyłączenia...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przekazywanie, przekierowanie połączeń na 500 111 333
@pawcik60 Zerknij tu Rozwiązano: Przekierowanie połączeń na 500111333 - Nasz Orange - 52187
Ten sam problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przekazywanie, przekierowanie połączeń na 500 111 333
U mnie taki sposób nie działa ehh... Próbowałem!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@pawcik60 W takim wypadku trzeba jednak zapytać konsultanta na infolinii, bo na Twoim koncie może być jakiś myk, którego nie widać ogólnie, a gdzieś w systemach coś jest odznaczone...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przekazywanie, przekierowanie połączeń na 500 111 333
Sprawdź w Mój Orange czy nie masz aktywnej usługi "Poczta Głosowa - przekierowanie" czyli tzw. notka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przekazywanie, przekierowanie połączeń na 500 111 333
Do zamknięcia temat rozwiązany.