- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UWAGA ! Wprowadzenie w błąd przy zmianie abonamentu.
Witam.
Chciałbym podzielić się moim doświadczeniem z konsultantem Orange, który mnie oszukał. Jakiś czas temu zadzwonił do mnie pracownik z Orange, oferując korzystniejszy abonament, podkreślając, że jako długoletni klient mogę liczyć na lepsze warunki. Oferta wydawała się bardziej korzystna od tej obecnej i powiedział, że nasza miesięczna opłata wyniesie 116 zł w nowym abonamencie. Pytałem się czy nie ma w tym żadnego haczyka. Nie poinformował mnie o tym, że w rzeczywistości pozostaniemy przy OBECNYM abonamencie, za który płacimy 160 zł, a do tego dojdzie jeszcze nowa opłata w wysokości 180zł. W rezultacie, zamiast oszczędności, nasz rachunek miesięczny wzrośnie ponad dwa razy więcej, co było zupełnie niezgodne z tym, co mi obiecano. To co przedstawił ten pracownik przez telefon mija się z prawdą, nie mogę anulować tego abonamentu, ponieważ Pan Dawid S. Odrzuca co chwile reklamacje. Nie jest obiektywny. Jedyna opcja to zgłoszenie do Rzecznika Praw i co jeszcze? Może są jakieś osoby które miały podobną sytuacje?
___________________
Edytowałem wpis - Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UWAGA ! Wprowadzenie w błąd przy zmianie abonamentu.
@d4rek umowa była zawierana poza salonem i kiedy? Do 14 dni jest do anulowania bez problemu. Później już tylko w formie reklamacji pisemnej powołując się na nagranie rozmowy handlowej
Pisz do Orange na adres korespondencyjny
Orange Polska SA
Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
Sprawę przedstaw szczegółowo z datami rozmów i opisem oferty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UWAGA ! Wprowadzenie w błąd przy zmianie abonamentu.
@d4rek chciałem zaznaczyć, że to nie pracownik Orange wprowadził w błąd. Pracownicy Orange nie dzwonią do klientów sami z siebie, chyba, że rozmowa zostanie zamówiona przez Ciebie. Zadzwonił do Ciebie pracownik firmy podwykonawczej, działającej na zlecenie Orange. W takich wypadkach zawsze trzeba uważać i weryfikować podpisywane umowy.
Jeżeli znasz datę i godzinę rozmowy, w trakcie której zadaniem stała podpisana umowa, możesz spróbować złożyć reklamację z zaznaczeniem odsłuchania rozmowy. Wtedy po weryfikacji może uda się skorygować warunki zgodnie z odsłuchaną rozmową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UWAGA ! Wprowadzenie w błąd przy zmianie abonamentu.
@d4rek Z Twojego opisu w sumie nic nie wynika. Napisz proszę co wchodzi w skład pakietu, wyszczególniając ceny każdego ze składowych. Jestem pewny, że przed podpisaniem umowy sprawdziłeś ile i za co będziesz płacił.