Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

UWAGA ! Wprowadzenie w błąd przy zmianie abonamentu.

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

UWAGA ! Wprowadzenie w błąd przy zmianie abonamentu.

Witam. 

Chciałbym podzielić się moim doświadczeniem z konsultantem Orange, który mnie oszukał. Jakiś czas temu zadzwonił do mnie pracownik z Orange, oferując korzystniejszy abonament, podkreślając, że jako długoletni klient mogę liczyć na lepsze warunki. Oferta wydawała się bardziej korzystna od tej obecnej i powiedział, że nasza miesięczna opłata wyniesie 116 zł w nowym abonamencie. Pytałem się czy nie ma w tym żadnego haczyka. Nie poinformował mnie o tym, że w rzeczywistości pozostaniemy przy OBECNYM abonamencie, za który płacimy 160 zł, a do tego dojdzie jeszcze nowa opłata w wysokości 180zł. W rezultacie, zamiast oszczędności, nasz rachunek miesięczny wzrośnie ponad dwa razy więcej, co było zupełnie niezgodne z tym, co mi obiecano. To co przedstawił ten pracownik przez telefon mija się z prawdą, nie mogę anulować tego abonamentu, ponieważ Pan Dawid S. Odrzuca co chwile reklamacje. Nie jest obiektywny. Jedyna opcja to zgłoszenie do Rzecznika Praw i co jeszcze? Może są jakieś osoby które miały podobną sytuacje?

 

 

___________________

Edytowałem wpis - Rafał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19969
  • 57751
  • 784

UWAGA ! Wprowadzenie w błąd przy zmianie abonamentu.

@d4rek chciałem zaznaczyć, że to nie pracownik Orange wprowadził w błąd. Pracownicy Orange nie dzwonią do klientów sami z siebie, chyba, że rozmowa zostanie zamówiona przez Ciebie. Zadzwonił do Ciebie pracownik firmy podwykonawczej, działającej na zlecenie Orange. W takich wypadkach zawsze trzeba uważać i weryfikować podpisywane umowy.

Jeżeli znasz datę i godzinę rozmowy, w trakcie której zadaniem stała podpisana umowa, możesz spróbować złożyć reklamację z zaznaczeniem odsłuchania rozmowy. Wtedy po weryfikacji może uda się skorygować warunki zgodnie z odsłuchaną rozmową.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59385
  • 722

UWAGA ! Wprowadzenie w błąd przy zmianie abonamentu.

@d4rek  umowa była zawierana poza salonem i kiedy? Do 14 dni jest do anulowania bez problemu. Później już tylko w formie reklamacji pisemnej powołując się na nagranie rozmowy handlowej 

Pisz do Orange na adres korespondencyjny 

Orange Polska SA 

Jagiellońska 34 

96-100 Skierniewice 

Sprawę przedstaw szczegółowo z datami rozmów i opisem oferty 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19969
  • 57751
  • 784

UWAGA ! Wprowadzenie w błąd przy zmianie abonamentu.

@d4rek chciałem zaznaczyć, że to nie pracownik Orange wprowadził w błąd. Pracownicy Orange nie dzwonią do klientów sami z siebie, chyba, że rozmowa zostanie zamówiona przez Ciebie. Zadzwonił do Ciebie pracownik firmy podwykonawczej, działającej na zlecenie Orange. W takich wypadkach zawsze trzeba uważać i weryfikować podpisywane umowy.

Jeżeli znasz datę i godzinę rozmowy, w trakcie której zadaniem stała podpisana umowa, możesz spróbować złożyć reklamację z zaznaczeniem odsłuchania rozmowy. Wtedy po weryfikacji może uda się skorygować warunki zgodnie z odsłuchaną rozmową.


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 709
  • 3001
  • 15

UWAGA ! Wprowadzenie w błąd przy zmianie abonamentu.

@d4rek   Z Twojego opisu w sumie nic nie wynika. Napisz proszę co wchodzi w skład pakietu, wyszczególniając ceny każdego ze składowych. Jestem pewny, że przed podpisaniem umowy sprawdziłeś ile i za co będziesz płacił.