Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przejście z karty na abonament


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Przejście z karty na abonament

Przeszłam z dwoma numerami ze Smart planu na plan taryfowy . Namówiono mnie również na przeniesienie numeru z karty na abonament. W ten sposób , mając 3 numery w abonamencie , miałam płacić mniej.  Przed chwilą otrzymałam fakturę z sumą przekraczającą wszystkie moje dotychczasowe faktury,  przy czym najwyższa opłata jest za numer przeniesiony z karty,  mimo, że nie wykonałam na nim żadnego połączenia. Opłata aktywacyjna,  wg słów pani namawiającej mnie na umowę,  również miała być anulowana. Czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi , bo zaczynam już podejrzewać Orange o niecne gierki ? 😉 

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Przejście z karty na abonament

Pierwsza faktura jest zawsze większa. Są tam naliczone jednorazowe opłaty jak aktywacja, proporcjonalny abonament za niepełny okres rozliczeniowy, abonament na pełen okres rozliczeniowy.

Jeśli ktoś obiecał Ci anulowanie aktywacji, to złóż reklamację. Sposoby złożenie reklamacji są na stronie http://orange.pl/kontakt
Anonim

Nie dotyczy

Przejście z karty na abonament

Dlaczego tak jest masz Faktura wyższa niż zwykle


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2127
  • 6051
  • 199

Przejście z karty na abonament

Jest promocja na opłatę aktywacyjną. Jeżeli podpisujesz aneks lub umowę i w tym samym dniu podpisujesz kolejne umowy to na następne kontrakty, opłaty aktywacyjne nie powinny się naliczyć. Jeżeli jest aktywacja na numerze na kartę złóż reklamację i powinna być uwzględniona. Czy aktywacja będzie zdjęta zależy czy sprzedawca poprawnie wykonał swoją czynność w odpowiedniej kolejności. Dodatkowo w pierwszej fakturze mogły nie naliczyć się rabaty za łączenie usług. Zareklamuj tu też.