08-09-2018
06:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-09-2018
06:57
Smart care
Witam posiadam wykupioną usługę smart care czy jeśli nie mam zbitego a porysowany wyświetlacz również zostanie wymieniony?
Etykiety:
2 ODPOW. 2
08-09-2018
07:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-09-2018
09:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-09-2018
09:46
Smart care
Nie, szybka musi być zbita, ale uważaj.....
https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Ostrze%C5%BCenie-przed-us%C5%82ug%C4%85-ochrony-wy%C5%9Bwietlacz...
https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Ostrze%C5%BCenie-przed-us%C5%82ug%C4%85-ochrony-wy%C5%9Bwietlacz...