Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podwójne faktury przy przeniesieniu numeru.


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Podwójne faktury przy przeniesieniu numeru.

Numer konta Klienta: 1.219xxxxx

 

W zeszłym tygodniu zadzwoniłem do Orange żeby przenieść numer z Play do Orange, abonament na firmę.

Chciałem przenieść numer po zakończeniu umowy u poprzedniego dostawcy usług, umowa kończyła się 23 Września.

Kilka dni później przyszedł kurier z umową i tymczasową kartą (nawet nie była używana).

Następnego dnia dostałem SMS z Orange, że przeniesienie numeru nie powiodło się (powód: niezgodność danych).

Odwiedziłem salon Play żeby to wyjaśnić - zostało wyjaśnione.

Następnego dnia dostałem fakturę z Orange na kwotę 126,35 zł.

 

Za co ja mam płacić skoro jeszcze numer nie został przeniesiony?

Konsultant wprowadził mnie w błąd (?) mówiąc, że dopiero po podpisaniu umowy okaże się czy przeniesienie jest możliwe ponieważ bez umowy nie mają dostępu do moich danych w Play.

Zdaniem tego konsultanta jeżeli czynność by się nie udała np. gdyby umowa z Play była jeszcze na dłużej niż 3 miesiące to wszystko zostałoby anulowane.

 

Na stronie internetowej (www.orange.pl/view/jak-przeniesc-numer) jest napisane:

"Wypełnij dane wymagane do złożenia zamówienia oraz wybierz datę, z jaką chcesz przenieść numer."

 

Podczas rozmowy z konsultantem przed podpisaniem umowy wybrałem opcję: "Z datą zakończenia okresu promocyjnego Twojej umowy z obecnym operatorem".

 

Teraz ponownie wysłałem SMS, żeby przenieść numer do Orange.

Poprzednie czynności uważam za nieaktualne ponieważ numer nie został przeniesiony.

 

Domagam się anulowania tej faktury.

Dodam, że za ten sam okres muszę zapłacić jeszcze fakturę z Play na kwotę 201,27 zł co daje łącznie koszt 327.62 zł za 1 miesiąc abonamentu !!!!!

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Podwójne faktury przy przeniesieniu numeru.

Forum to nie miejsce do składania reklamacji. Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt

Ukryj dane z forum.

Ponadto sprawdź szczegóły faktury. Opłaty mogą dotyczyć numeru tymczasowego z puli Orange do czasu przeniesienia. Brak przeniesienia numeru nie powoduje wyłączenia tego numeru. W zależności od promocji mogły być za niego naliczone już opłaty.

 

Umowa z Orange jest podpisywana z tzw. intencją przeniesienia numeru. Podobnie jak w większości innych sieci. Operatorzy nie mają dostępu do danych w systemach firm trzecich. Do tego trzeba podpisać umowę gdy wybierasz abonament. Jeśli przeniesienie dochodzi do skutku, numer tymczasowy jest zamieniany na tej samej karcie sim na docelowy. Jeśli nie ma przeniesienia, umowa pozostaje na numer tymczasowy. Tutaj akurat przyczyn jest niezależna od Orange. Musisz mieć takie same dane w Orange i Play na moment przeniesienia numeru.