Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedluzenie umowy


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 24
  • 35
  • 0

Przedluzenie umowy

21 lipca przedluzylem umowe w Orange... Po wizycie w salonie niestety nie doczekalem sie wybranych modeli telefonow wiec postanowilem przedluzyc umowe online ( przynajmmiej byla okazja otrzymania punktow Payback) ale niestety po 3 dniach proby postanowilem zrobic ostatnie podejscie i przedluzylem umowe przez telefon No i po ogolnie 2 tyg walki( ponad tydzien czekania na telefony w salonie + 3 dni proby online) tam sie udalo. Telefony przyszly szybko no i wtedy okazalo sie ze: kilka uslug na karcie musialem na nowo ustawic ( wyl.poczte, ustawic usluge nie chce schodkow itd.) Przy otrzymaniu pierwszej faktury okazalo sie ze jest na niej inna kwota niz byc powinna. ( pytalem sie konsultanta podczas zamawiania jaka dokladnie bedzie kwota za pierwsza faktura) chcac sprawdzic wszystko na stronie orange nie moglem sie zalogowac. Naszczescie pare dni przed koncem terminu platnosci uzyskalem pomoc i moglem wejsc na swoje konto... I to kilka usterek ktorych byc nie powinno. Ale najlepsza to taka ze nie otrzymalem ubezpieczenia na telefony Orange Smart Care ktore zamawialem ( po zgloszeniu tej sprawy na czacie dowiedzialem sie ze nie zamawialem takiej uslugi ( ale akurat mam dowod ze bylo inaczej poniewaz posiadam nagrana rozmowe z konsultantem z ktorym przedluzalem umowe) jednak jedyna droga jest reklamacja listowna ktora mi nic nie da... Wiec po 15 latach w Orange ( wczesniej Idea) jestem zawiedziony tym ze nie otrzymalem do tej pory zadnej odpowiedzi... A ostatnio na czacie wogole nie mozna sie dogadac... Czyli dla mnie Orange nie dotrzymal warunkow umowy bo nie otrzymalem tego co powinienem dostac... A uslugi wlaczyc sam nie moge... Zreszta to podobnie jak z punkatami payback ktore mozna otrzymac przy przedluzeniu umowy ale tylko online ( czego zrobic nie mozna bylo) wiec punktow nie ma

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Przedluzenie umowy

Złóż reklamację. Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie m

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 24
  • 35
  • 0

Przedluzenie umowy

Chce zlozyc ale nie listownie, bo to niestety troche potrwa - napewno dluzej niz 30 dni ( zreszta nagrania z rozmowy listem nie wysle) w salonie tez wiem jak to wyglada bo sam pracowalem w Orange, dlatego chcialbym otrzymac odpowiedz jak moge zlozyc reklamacje online w tych czasach to raczej normalne...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Przedluzenie umowy

W Orange nie złożysz obecnie reklamacji online. Zostaje mail bok@orange.pl lub jeśli masz kogoś ze znajomych pracujących w Orange - ta osoba może przekazać zgłoszenie w intranecie w Twoim imieniu do odpowiedniej komórki.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 24
  • 35
  • 0

Przedluzenie umowy

Czyli istnieje jeszcze ten email bok@orange.pl - wiec spróbuje tam napisac... Znajomy jest w Orange tylko mnie nie ma na miejscu... a w innej miejscowosci  to moze byc tak jak kiedys bylo 😀: "przedluzal pan umowe przez online lub telefon to my nie pomozemy"