18-05-2017
21:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-05-2017
21:46
Witam serdecznie, dzisiaj przedłużyłem umowę z Orange, lecz no po prostu zmieniłem zdanie co do telefonu, wiem ... nie przemyślałem. Moje pytanie czy da się coś z tym zrobić? Zmodyfikować może ofertę na infolinii? Ewentualnie odwołać to przedłużenie i wybrać odpowiednia ofertę jeszcze raz? Telefon z papierami zamówiłem do salonu orange. Będę wdzięczny za szybkie informacje.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
18-05-2017
21:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-05-2017
21:49
@matess1 najpewniejsze informacje, po sprawdzeniu Twojego konta, statusu zamówienia... uzyskasz jedynie na BOK.
2 ODPOW. 2
18-05-2017
21:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-05-2017
21:49
@matess1 najpewniejsze informacje, po sprawdzeniu Twojego konta, statusu zamówienia... uzyskasz jedynie na BOK.
18-05-2017
22:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-05-2017
22:04
Przedłużyłem umowę, ale zmieniłem zdanie co do telefonu, możliwa modyfikacja?
Jeśli minęła godzina od zamówienia, to trzeba odczekać aż zamówienie wróci z salonu na magazyn. Ew jak pisze @Misiek62 podpytać na BOK ale może być za późno.