- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy przez internet. Brak opcji po odstąpieniu i odczekaniu 180 dni.
Witam!
Mam problem a mianowicie, chciała bym przedłużyć umowę i wziąść nowy telefonik jednak mam z tym od niedawna problem. Zdecydowałam się na Alcatela Idol 4 i wszystko było by pięknie jednak pojawia mi się komunikat że nie mogę przedłużyć umowy, mogę to zrobić dopiero za rok...
Ciekawie zaczyna się jednak teraz, bowiem około 6-7 miesięcy temu przedłużyłam umowę i otrzymałam Samsunga Glaxy Note 4 który był uszkodzony. Chciałam wymiany na nowy jednak nie było to możliwe więc odstąpiłam od umowy. Nie było z tym problemów, po odstąpieniu musiałam odczekać 180 dni tak też się stało, minęło 180 dni i? I nic... Znikną komunikat że muszę odczekać 180 dni a pojawił się nowy że Nie mogę przedłużyć umowy przez internet. Nie rozumię tego, umowa kończy mi się w marcu 2018 i pół roku temu mogłam bez problemu umowę przedłużyć a teraz przedłużyć umowy już nie mogę...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy przez internet. Brak opcji po odstąpieniu i odczekaniu 180 dni.
Wcześniej - jest to indywidualne na każdą sytuację.
Masz ponad rok do końca, więc musisz sprawdzać co jakiś czas czy oferta na przedłużenie się pojawi dla Ciebie.