Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy - anulowano przesyłkę z telefonem


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 0

Przedłużenie umowy - anulowano przesyłkę z telefonem

Witam.

Dnia 14.08.2020 przedłużyłem umowę wybierając Samsung Note 20 Ultra 5G.
Ponieważ był problem na stronie i nie mogłem zrobić zamówienia zadzwoniłem do BOK.
W BOK przygotowali dla mnie ofertę i wysłali link na e-mail.
Konsultant przeprowadził mnie przez cały proces zamówienia.
Otrzymałem umowę z podpisem cyfrowym.
Kolejnego dnia tj. 15.08.2020 otrzymałem wiadomość z BlueMedia o rozwiązaniu umowy ponieważ nie dokonałem wpłaty.
Zadzwoniłem do BOK z zapytaniem o co chodzi bo na zamówieniu nie ma żadnej wpłaty. BOK kazał zignorować ponieważ na zestawieniu nie ma żadnej wpłaty na start.
Dnia 21.08.2020 powinna wyjść paczka, która nie wyszła. Dzwonię do BOK gdzie otrzymałem informację, że obowiązuje ich kolejność zgłoszeń i prawdopodobnie nie zdążył magazyn wszystkich wysłać, konsultantka miała przesłać informację w dniu dzisiejszym tj. 24.08.2020 (nie otrzymałem informacji)
Dzwonię do BOK i dowiaduję się, że nie zapłaciłem za paczkę inpost dlatego zamówienie zostało anulowane (ale przedłużenie umowy mnie obowiązuje nadal).
Pytam się skąd miałem wiedzieć o opłacie inpost skoro nie ma nic na zestawieniu i nikt mnie nie poinformował o jakiejkolwiek opłacie.
W BOK powiedziano mi, że mogę złożyć odstąpienie od umowy i złożyć skargę.
Zadzwoniłem jeszcze do Działu sprzedaży, tam mi powiedziano, że mogę zgłosić reklamację.
Obecnie czekam na odpowiedź. Czas mija i liczba "gratisów" z biegiem czasu maleje, i prawdopodobnie nie załapię się na słuchawki czy pada.

Co mogę zrobić jeszcze w tej sprawie ?123456789.JPG

11 ODPOW. 11

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18334
  • 186

Przedłużenie umowy - anulowano przesyłkę z telefonem

@MaCzO piszesz "czekam na odpowiedź", rozumiem, że zgodnie z sugestią złożyłeś reklamację... więc pozostaje czekać. My tu na forum nie mamy wglądu do danych o użytkownikach, klientach Orange... więc nie przyśpieszymy żadnej reakcji ze strony Orange.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 0

Przedłużenie umowy - anulowano przesyłkę z telefonem

Tak, złożyłem ale czy mogę coś jeszcze zrobić ? Rzecznik praw konsumenta/sprawa sądowa ?

Pytam ponieważ gdy klient rozwiąże umowę przedwcześnie to nakłada się na niego "karę" a co w takim przypadku klient może zrobić operatorowi ? Czy są bezkarni ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32776
  • 38774
  • 1388

Przedłużenie umowy - anulowano przesyłkę z telefonem

Czekaj na odpowiedź na reklamację. Tu ważne są wszystkie etapy zamówienia - na ile były warunkowe i wiążące - na forum nie sprawdzimy. Potem możesz się odwoływać czy korzystać z rzecznika konsumentów - ale dziś weszła nieco inna oferta więc ta sama może nie być dostępna.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 0

Przedłużenie umowy - anulowano przesyłkę z telefonem

To akurat, że weszła inna oferta to mnie nie interesuje, ponieważ sprawa powinna być rozpatrywana od dnia 14.08.2020 kiedy ta oferta była dostępna i na takich warunkach powinna być rozpatrywana.

Zamówienie robiłem on-line z BOK przy uchu i nigdzie nie było wzmianki o opłacie za inpost, zresztą sami mi proponowali inpost bo do salonu takiego drogiego telefonu nie wysyłają, że nie ma takiej opcji i nie poinformowali mnie o tej opłacie, ba nawet kazali zignorować.

Za takie niedopatrzenie i dezinformację powinni zapłacić mi zadośćuczynienie w wysokości tego gratisu którego już pewnie nie otrzymam bo ilość jest ograniczona i obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Zwykłe wprowadzanie ludzi w błąd, a dodatkowo jeżeli zamówienie na telefon nie zostało zrealizowane to i automatycznie umowa powinna być rozwiązana. A nie że ja teraz z umową zostałem bez telefonu.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19627
  • 56841
  • 772

Przedłużenie umowy - anulowano przesyłkę z telefonem

@MaCzO miałem podobną sytuację, tylko z samym sprzętem. Płatność przez BlueMedie nie poszła, więc zamówienie zostało anulowane.

 

W Twoim przypadku, w zależności, gdzie paczka miała dotrzeć, trzeba pewnie było wnieść opłatę. Jeżeli paczka miała dotrzeć kurierem, to opłata 12,99 PLN. Jeżeli do InPost, to opłata 9,99 PLN. Poszukaj w otrzymanych e-mailach, czy nie ma takich informacji. Tylko teraz takie opłaty już spóźnione. Maksymalny czas płatności, to kilka godzin.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 0

Przedłużenie umowy - anulowano przesyłkę z telefonem

Ja się dzisiaj z BOK dowiedziałem o takiej opłacie, przy tworzeniu zamówienia czy podpisywaniu umowy cyfrowo nie było takiej informacji. Dodatkowo jak otrzymałem informację z BlueMedia to BOK kazał zignorować bo opłata na start to 0,00 zł.

Zwróć uwagę na zestawienie które dodałem do posta.

Nie ma tam nigdzie kwoty jaką miałem przesłać pomijając to gdzie i w jakiej wysokości.
Ja wiem, że to suma nie wielka, ale nie dostałem takiej informacji, przecież bym zapłacił nawet i 20 zł gdybym o tym wiedział.

U mnie też ta sama sytuacja ze sprzętem.
Umowa mnie obowiązuje nowa ale bez telefonu. A nie na to się godziłem.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19627
  • 56841
  • 772

Przedłużenie umowy - anulowano przesyłkę z telefonem

@MaCzO w najgorszej sytuacji zawsze jest klient. Nawet jak rozpaczą reklamację pozytywnie, to będzie można złożyć ponowne zamówienie z obecnymi warunkami, a nie z tymi z 14 sierpnia. Dostaniesz odpowiedź, że już tamta promocja się skończyła.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 0

Przedłużenie umowy - anulowano przesyłkę z telefonem

W takim układzie będzie sprawa sądowa z powodu dezinformacji i uniemożliwienia wzięcia udziału w promocji, która w tym czasie obowiązywała i z tego tytułu zadość uczynienie w wysokości tego gratisu, który chciałem wybrać.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 0

Przedłużenie umowy - anulowano przesyłkę z telefonem

Promocja powinna obowiązywać, w bok powiedzieli niby że ten telefon jest zaklepany do mojej umowy.

Wklejam promocjęorange.JPG