Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Promocja Orange love


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 0
  • 0

Promocja Orange love

Witam

Przy przedłużaniu internetu stacjonarnego dostałem od Orange propozycje skorzystania z Orange love.

Placic tyle samo co płaciłem a dodatkowo dostać jeszcze nr mobilny. Dobralem marke telefonu za niego miało być dodatkowo 49 zl miesięcznie rata.

  Kurier 21.07.2017 przyniósł umowy niestety miał po jednej kopi. Zgłosiłem do obsługi klienta powiedziano ze przyślą mi na maila. Umowe na internet stacjonarny dostałem w ciągu 3 dni. Na telefon do tej pory nie mam. 

 Przy pierwszej fakturze okazało się ze to nie jest orange lowe ale zupełnie nowa aktywacja i będę płacił duzo więcej. 

 Zgłosiłem reklamacje. 

 

 "Sprawdziliśmy, na wspomnianym numerze korzysta Pan od 21.07.2017 z oferty Smart Plan LTE 85,98 z planem ratalnym dla zakupionego telefonu. Przejście na ofertę Orange Love 4U będzie możliwe dopiero po 6 miesiącach od aktywacji ww. oferty.

W związku z tym nie możemy uznać Pana reklamacji."

 

No i co ja mam zrobić. Docelowo chciałem jeszcze telewizje ale teraz i tak już za duzo place.

K. P. doradca ds. klienta który rozpatrywał reklamacje nie chciał ze mną nawet porozmawiać.

 

Chciałem tylko przedłużyć umowę na Neostrada i skorzystać z promocji.

"Masz już internet domowy w Orange?
Dokup abonament komórkowy
i połącz usługi w pakiet Orange Love" 

 

36 ODPOW. 36

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Promocja Orange love

Mam nadzieję, że masz zgodę na publikację danych pracownika.

Niestety nikt na Nasz Orange nie ma wglądu w Twoje dane. Złóż odwołanie, poproś o nagranie, jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 0
  • 0

Promocja Orange love

No właśnie chciałem z tym panem porozmawiać, wyjaśnić że to nieporozumienie. Niestety odmówił kontaktu. Nigdy nie miałem telefonu w Orange i zgodziłem się tylko w związku z tą promocja. Gdyby przesłuchał to nagranie to by się wyjaśniło.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Promocja Orange love

Nie każdy pracownik ma możliwość kontaktu. Poza tym każdy pracownik na infolinii powinien przekazać potrzebne info.
Sugeruję ew. może napisać tu http://rzecznik.klientow.orange.pl/

Dla mnie w ogóle cała sprawa nie jest jednoznaczna. Oferta Orange Love jest reklamowana jako oferta wspólna (łącząca stacjonarki i komórki) z jedną umową i jednym rachunkiem. Opisałeś w pierwszym poście. że były dwie (tu już jakoś dla mnie lampka ostrzegawcza). Nie wiem czy to wynikało z niestandardowej konfiguracji obecnych usług czy z innych przyczyn. Niektórzy sprzedawcy proponują najpierw samodzielną ofertę mobilną a potem łączenie - tu kwestia czy byłeś o tym informowany. Wpływ też może mieć to, że pod koniec sierpnia zmieniły się nieco oferty (kwestia co przedstawił Ci sprzedawca, czy dał Ci obietnicę na 100% czy jakoś inaczej).

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 0
  • 0

Promocja Orange love

Gdybym przeczytał umowę dokładnie to może bym się zorientował ale kurier miał tylko jedna kopie, bok miał mi ja przesłać mailem, do tej pory nie przesłał. Nawet teraz jest oferta orange love 79.99 i tak miało być a jest tyle za internet + zupełnie dodatkowo za telefon komórkowy.

 

" informujemy o przysługującym prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym "

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w "drodze sądowej"?

Czy wcześniej poprosić o pomoc rzecznika konsumentów? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Promocja Orange love

Ja bym zaczął od odwołania lub napisania do rzecznika klientów Orange. Ew. warto poprosić o kopię nagrania rozmowy (bo chyba przez telefon zamawiałeś?).
Sąd powszechny z uwagi na opłaty zostawił bym na koniec.

Bezpłatnym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy prezesa UKE.
https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
Są tu dwa tryby:
1) wniosek o interwencję prezesa UKE - musisz dostarczyć materiały, ktoś z UKE weryfikuje sprawę czy jest "zasadna" i dopiero zwraca się do operatora
2) wniosek o pozasądowe rozwiązania sporu konsumenckiego (ADR) - wtedy UKE tylko "koordynuje sprawę" (bez zajęcia stanowiska).

Sugerowana kolejność to 1 a ew. potem 2. Ew. od razu 2. Obie opcje są bezpłatne.

Z ADR osobiście często korzystam (choć z innym operatorem). Zwykle koło 3 tygodni czekam na załatwienie sprawy - ale max jest dłuższy.

 

Opcja płatna 100 zł - sąd polubowny przy prezesie UKE http://www.cik.uke.gov.pl/sposoby-dochodzenia-roszczen/sad-polubowny

Rzecznik konsumentów może co najwyżej pomóc w lepszym sformułowaniu spraw. (oczywiście o ile umowa nie była brana na firmę)


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 0
  • 0

Promocja Orange love

Reklamacje w Orange to jakiś żart. Cały czas próbują mi wmówić ze chce zmienić usługę w trakcie trwania.

 " sprawdziliśmy. nie da się."

Ręce opadają. 

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Promocja Orange love

@astusinskiNapisz kolejna reklamacje może ktoś ciebie nie zrozumiał. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Promocja Orange love

A jakieś uzasadnienie szersze?

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 0
  • 0

Promocja Orange love

 

 

"Sprawdziliśmy, na wspomnianym numerze korzysta Pan od 21.07.2017 z oferty Smart Plan LTE 85,98 z planem ratalnym dla zakupionego telefonu. Przejście na ofertę Orange Love 4U będzie możliwe dopiero po 6 miesiącach od aktywacji ww. oferty.

W związku z tym nie możemy uznać Pana reklamacji."