- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z predkością internetu mobilnego
@Plichciu, czy ja dobrze widzę, że jesteś za granicą i korzystasz z sieci EE? Jeśli tak, to zupełnie inna bajka - korzystasz wtedy z zasięgu i prędkości operatora roamingowego (w tym przypadku EE), a nie Orange, więc na możliwości techniczne tej sieci zupełnie nie mamy wpływu.
Wracaj nad polskie morze, po LTE w Orange pociągniesz duuuuuużo więcej 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z predkością internetu mobilnego
vdsl2 napisał(-a):Czy tylko masz z ta karta problem od Orange? Jak wygląda od innych sieci
Wczesniej kupywałem karty od orange i też był taki wolny internet
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z predkością internetu mobilnego
Artur napisał(-a):@Plichciu, czy ja dobrze widzę, że jesteś za granicą i korzystasz z sieci EE? Jeśli tak, to zupełnie inna bajka - korzystasz wtedy z zasięgu i prędkości operatora roamingowego (w tym przypadku EE), a nie Orange, więc na możliwości techniczne tej sieci zupełnie nie mamy wpływu.
Wracaj nad polskie morze, po LTE w Orange pociągniesz duuuuuużo więcej 🙂
Nie jestem za granicą, koło Lublina jestem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z predkością internetu mobilnego
Plichciu napisał(-a):
Artur napisał(-a):@Plichciu, czy ja dobrze widzę, że jesteś za granicą i korzystasz z sieci EE? Jeśli tak, to zupełnie inna bajka - korzystasz wtedy z zasięgu i prędkości operatora roamingowego (w tym przypadku EE), a nie Orange, więc na możliwości techniczne tej sieci zupełnie nie mamy wpływu.
Wracaj nad polskie morze, po LTE w Orange pociągniesz duuuuuużo więcej 🙂
Nie jestem za granicą, koło Lublina jestem
Ja mam takie wyniki z Samsung Note2 i jestem z Warszawy. @Artur I tez mam EE jak widać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z predkością internetu mobilnego
ale co to jest to EE? Bo jestem zielony w tym temacie i czy da się zmienić jakoś to?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z predkością internetu mobilnego
Plichciu napisał(-a):ale co to jest to EE? Bo jestem zielony w tym temacie i czy da się zmienić jakoś to?
Nie wiem co to ISP EE ? Tak się dzieje, jak z telefonu robie router.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z predkością internetu mobilnego
Plichciu napisał(-a):
Nie jestem za granicą, koło Lublina jestem
ISP to dostawca internetu. Zmyliło mnie to "EE" na zrzucie ze speedtest, które najwyraźniej oznacza coś innego niż nazwę dostawcy, więc zapomnijmy o tym 😉
A możesz kartę SIM z tabletu przełożyć do telefonu i sprawdzić czy będzie tak samo? To by nam dało jednoznaczą odpowiedź czy problem jest po stronie urządzenia czy sieci w tym miejscu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z predkością internetu mobilnego
@Artur Tak wyglada to u mnie http://www.speedtest.net/my-result/a/2116638809
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z predkością internetu mobilnego
Jest to chyba problem sieci bo testowałem i tak samo na innym urządzeniu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z predkością internetu mobilnego
@Plichciu, skoro na innym urządzeniu tak samo, to raczej wskazuje, że w tych lokalizacjach może szybciej się nie dać... Mogą to sprawdzić nasze koleżanki i koledzy z Działu Technicznego, gdy podasz im dokładną lokalizację i numer. Trzeba skontaktować się z nami telefonicznie, przez aplikację Mój Orange połączenie będzie bezpłatne.