- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Przedluzylem umowe przez telefon i usluga nie dziala tak jak zapewnial konsultant Orange.
Wbrew zapewnieniom sprzedawcy przestala mi dzialac karta SIM na internet (ktora byla karta dodatkowa w poprzednim planie).
Mialo byc tak ze wszystkie obecne 4 karty sim beda dzialac bez przerwy i dostane dodatkowy miesieczny pakiet 50GB.
Po podpisaniu umowy dostarczonej przez kuriera - nie dosc ze internet na SIM dodatkowym przestal dzialac - to nie widze nigdzie dodatkowego miesiecznego pakietu 50GB!
Czy ktos inny mial juz takie problemy i jaka/jak szybka byla reakcja Orange po zgloszeniu reklamacji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzis udalo mi sie skontaktowac z kosunlantem orange ktory czesciowo rozwiazal problem przez dodatkowe zamowienie z mojej strony.
Poprzednia reklamacja zostala automatycznie odrzucona a rozmowa z konsultantem sprzedazowym NIGDY nie byla odsluchana. Na tym przykladzie widac ze umowy przez telefon z firma Orange to strata czasu i pieniedzy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przedluzeniu umowy przez telefon !! Czesc uslug nie dziala!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przedluzeniu umowy przez telefon !! Czesc uslug nie dziala!
W papierach nie ma tego co mowil konsulant (np. listy numerow telefonow komorkowych ktorych zmiana dotyczy).
Po zgloszeniu reklamacji Orange oddzwonilo ale okazalo sie ze nie przesluchali ponownie nagranej rozmowy ze sprzedawca - takze sprawa w toku.
Powiedzeli mi ze moga przeslac mi nowy sim kurierem (poprzedni zdeaktywowali) ale dopiero po rozpatrzeniu reklamacji..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzis udalo mi sie skontaktowac z kosunlantem orange ktory czesciowo rozwiazal problem przez dodatkowe zamowienie z mojej strony.
Poprzednia reklamacja zostala automatycznie odrzucona a rozmowa z konsultantem sprzedazowym NIGDY nie byla odsluchana. Na tym przykladzie widac ze umowy przez telefon z firma Orange to strata czasu i pieniedzy.