- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
29-12-2016
10:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-12-2016
10:03
Problem z zamówieniem na przeniesienie.
To, że stare zamówienie jest anulowane wiedziałem, bo tak jak pisałem, był taki status na stronie. Miałem odbiór osobisty w salonie i tam się udałem i poinformowałem, że nie będę odbierać. Spisali oświadczenie i szybko z tym zadziałali. Poza tym nie jest możliwe dokonanie nowego zamówienia, jeżeli stare nie zostało anulowane - tak jak to ma miejsce w tej chwili.
29-12-2016
10:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-12-2016
10:07
Problem z zamówieniem na przeniesienie.
Zamówienie przez infolinię zawsze możesz złożyć (to nie oznacza finalizacji umowy). Tylko wtedy właśnie dzieje się tak jak teraz. Póki stare nie jest anulowane do końca, to musisz przeczekać albo pojawia się info o depozycie.
Salon też musi odesłać telefon na magazyn... więc na pewno nie jest to ten sam dzień.
Salon też musi odesłać telefon na magazyn... więc na pewno nie jest to ten sam dzień.
29-12-2016
10:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-12-2016
10:11
Problem z zamówieniem na przeniesienie.
Właśnie miałem tel z orange, że zamówienie przeszło dalej i powinno być zrealizowane, więc temat do zamknięcia, anyway dzięki za pomoc 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »