Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0

Temat przeniesiony z działu Sieć i dostępność usług - Moderator Wojciech.

 

Witam mam problem z funboxem 2.0. Otoz jest problem taki ze musze resetowac funboxa zeby dzwonic z telefonu stacjonarnego tak to nie dziala dopoki go nie zresetuje i tak jest codziennie bardzo prosze o pomoc o co moze chodzic dodam ze wymienialem juz funboxa na nowego

20 ODPOW. 20

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32706
  • 38330
  • 1384

Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0

A masz dopisek ipv6 w loginie neo? Jaki model aparatu telefonicznego?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2097
  • 5859
  • 196

Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0

Telefon to voip ? czy zwykłą linia analogowa ?


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0

chyba zwykla linia analogowa, a czym to sie rozni?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 675
  • 4

Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0

@marcel043, o telefonii VoIP troszkę możesz poczytać tu:

https://nasz.orange.pl/t5/Sieć-i-dostępność-usług/Telefon-VOIP-a-zwykły/m-p/121140#M8645

 

Może coś wywnioskujesz sobie.

 

Ela


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2097
  • 5859
  • 196

Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0

Gdzie jest wpięty telefon do Funboxa czy do gniazdka telefonicznego ?
Jaką masz umowę na sam internet czy to może jakiś pakiet ?


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0

Dziwna sprawa - właśnie odkryłem, że mi stacjonarny (w ramach Love, VoIP) przestał działać. Też mam Fanbox 2.0, telefon analogowy podpięty pod gniazdko w modemie. Internet i TV działają. Przy próbie dzwonienie dostaję komunikat głosowy "Wykryto problem z telefonem internetowym. Wykonaj restart itd...". Restart nie pomaga.

Test "RingTest" z poziomu panelu admina http://192.168.1.1/phoneRingTest.html daje sygnał w telefonie, normalnie dzwoni, ale potem ten sam komunikat "Wykryto problem...".

Skan ekranu w panelu na załączonym obrazku. Czy to normalne, że tam nie widać numeru czy mi wykasowali? Pozostaje mi dzwonić na BOK czy jakieś inne pomysły?


RingTest.jpg


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32706
  • 38330
  • 1384

Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0

A mój funbox apka?


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0

Nigdy nie korzystałem, może jak wrócę popołudniu do domu to spróbuję...

Ale ponowię pytanie - czy "brak numeru" na załączonym obrazku to normalne?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5485
  • 18248
  • 186

Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0

Podzielam wątpliwość wynikające z posta @bluesmanniak... Wygląda na to że @marcel043 nie ma "w pakiecie" numeru VoIP, tylko zachowany numer w tradycyjnej technologii (POST). W takim przypadku, telefon powinien być podpięty w spliter, z pominięciem FunBox'a.  @marcel043 sprawdź co masz w dokumentach...