- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0
Temat przeniesiony z działu Sieć i dostępność usług - Moderator Wojciech.
Witam mam problem z funboxem 2.0. Otoz jest problem taki ze musze resetowac funboxa zeby dzwonic z telefonu stacjonarnego tak to nie dziala dopoki go nie zresetuje i tak jest codziennie bardzo prosze o pomoc o co moze chodzic dodam ze wymienialem juz funboxa na nowego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0
A masz dopisek ipv6 w loginie neo? Jaki model aparatu telefonicznego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0
Telefon to voip ? czy zwykłą linia analogowa ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0
chyba zwykla linia analogowa, a czym to sie rozni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0
@marcel043, o telefonii VoIP troszkę możesz poczytać tu:
https://nasz.orange.pl/t5/Sieć-i-dostępność-usług/Telefon-VOIP-a-zwykły/m-p/121140#M8645
Może coś wywnioskujesz sobie.
Ela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0
Gdzie jest wpięty telefon do Funboxa czy do gniazdka telefonicznego ?
Jaką masz umowę na sam internet czy to może jakiś pakiet ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0
Dziwna sprawa - właśnie odkryłem, że mi stacjonarny (w ramach Love, VoIP) przestał działać. Też mam Fanbox 2.0, telefon analogowy podpięty pod gniazdko w modemie. Internet i TV działają. Przy próbie dzwonienie dostaję komunikat głosowy "Wykryto problem z telefonem internetowym. Wykonaj restart itd...". Restart nie pomaga.
Test "RingTest" z poziomu panelu admina http://192.168.1.1/phoneRingTest.html daje sygnał w telefonie, normalnie dzwoni, ale potem ten sam komunikat "Wykryto problem...".
Skan ekranu w panelu na załączonym obrazku. Czy to normalne, że tam nie widać numeru czy mi wykasowali? Pozostaje mi dzwonić na BOK czy jakieś inne pomysły?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0
A mój funbox apka?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0
Nigdy nie korzystałem, może jak wrócę popołudniu do domu to spróbuję...
Ale ponowię pytanie - czy "brak numeru" na załączonym obrazku to normalne?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem VOIP. Nie działa do póki nie nastąpi restart Funbox 2.0
Podzielam wątpliwość wynikające z posta @bluesmanniak... Wygląda na to że @marcel043 nie ma "w pakiecie" numeru VoIP, tylko zachowany numer w tradycyjnej technologii (POST). W takim przypadku, telefon powinien być podpięty w spliter, z pominięciem FunBox'a. @marcel043 sprawdź co masz w dokumentach...
- « Poprzedni
- Następny »