- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?
► Temat został przeniesiony z kategorii Konto Mój Orange (etykiety: błąd, usługi stacjonarne) - Moderator Wiktor ◄
Szanowni Państwo
może ktoś z Państwa miał problem z przedłużeniem umowy w Orange. Od trzech tygodni borykam się z tym problemem. A Orange jakoś się nie kwapi do ogarnięcia tematu. Powodem problemu jest to, że posiadam HBO i system nie może przyjąć zalecenia od 3 tygodni. Dzisiaj już drugi raz zawarłem umowę, poprzednia została rozwiązana bez informowania mnie... I tak w kółko Macieju. Może ktoś coś doradzi? A może szanowna Orange już się pofatyguje i w końcu załatwi temat? Najwyraźniej nikt w spółce nie przewidział, że klient chcąc przedłużyć umowę już ma pakiet HBO. Promocja z HBO trwa do połowy czerwca i mam wrażenie, że pociechy Orange próbuje zamieść temat pod dywanik a klientów odroczyć do po promocji :). Jeśli komuś się udało rozwiązać problem - proszę o poradę... Wygląda na to, że tęgie umysły informatyczne w firmie Orange nie wiedzą jak poradzić z problemem. Zakładam, że przez trzy tygodnie ktoś z tychże osób zajrzał do tematu (być może naiwnie ;)). Ktoś ma jakieś pomysły... Tylko poważnie i bez sugestii kontaktu z infolinią i naziemnymi sklepami. Te tematy już ogarnięte :). Zachęcam też Orange do kontaktu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?
Ew. zostaje reklamacja lub może napisz do rzecznika Orange na tt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?
@Piotrekk85Usługa jest skierowana zarówno do nowych i jak i przedłużających umowę w ofercie oferty Love 4U (IPTV/DTH) lub Love 4G z TV (DTH).
@AleksWyszynski Problem systemowy dotyczący przedłużenia nie powinien już występować...Być może dobrym rozwiązaniem jest ponowienia zamówienia. Pytanie czy Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji i "wisi" na błędzie czy nie można było go wprowadzić... Kontaktuj się z BOK problem nie powinien już występować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?
@AleksWyszynski Problem został usunięty przed majówką... Czy po kontakcie z BOK dostałeś jakieś info co do skierowania sprawy gdzieś dalej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?
@AleksWyszynskiA kiedy Ci się kończy umowa ?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »