Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 37
  • 44
  • 0

Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?

► Temat został przeniesiony z kategorii Konto Mój Orange (etykiety: błąd, usługi stacjonarne) - Moderator Wiktor ◄

 

Szanowni Państwo

może ktoś z Państwa miał problem z przedłużeniem umowy w Orange. Od trzech tygodni borykam się z tym problemem. A Orange jakoś się nie kwapi do ogarnięcia tematu. Powodem problemu jest to, że posiadam HBO i system nie może przyjąć zalecenia od 3 tygodni. Dzisiaj już drugi raz zawarłem umowę, poprzednia została rozwiązana bez informowania mnie... I tak w kółko Macieju. Może ktoś coś doradzi? A może szanowna Orange już się pofatyguje i w końcu załatwi temat? Najwyraźniej nikt w spółce nie przewidział, że klient chcąc przedłużyć umowę już ma pakiet HBO. Promocja z HBO trwa do połowy czerwca i mam wrażenie, że pociechy Orange próbuje zamieść temat pod dywanik a klientów odroczyć do po promocji :). Jeśli komuś się udało rozwiązać problem - proszę o poradę... Wygląda na to, że tęgie umysły informatyczne w firmie Orange nie wiedzą jak poradzić z problemem. Zakładam, że przez trzy tygodnie ktoś z tychże osób zajrzał do tematu (być może naiwnie ;)). Ktoś ma jakieś pomysły... Tylko poważnie i bez sugestii kontaktu z infolinią i naziemnymi sklepami. Te tematy już ogarnięte :). Zachęcam też Orange do kontaktu.

19 ODPOW. 19

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?

Ostatnio był podobny wątek na tym forum, ale bez konkretnego rozwiązania. Na początek warto podpytać się kogoś z Orange gdzie leży problem (jakieś błędy w danych osobowych/adresowych; może niestandardowa konfiguracja usług?), ew nie wiem do końca czy promocja z darmowym HBO na rok jest skierowana dla obecnych klientów pakietu z HBO (na stronie www nie mogę znaleźć regulaminu tej promocji). Jeśli jest bug informatyczny, to niestety to może potrwać. Ktoś kto zrobił zgłoszenie na helpdesk IT Orange powinien otrzymać datę realizacji zlecenia - nie wiem czy otrzymałeś jakąś datę realizacji takiego zgłoszenia?

Ew. zostaje reklamacja lub może napisz do rzecznika Orange na tt.

Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?

@Piotrekk85Usługa jest skierowana zarówno do nowych i jak i przedłużających umowę w ofercie oferty Love 4U (IPTV/DTH) lub Love 4G z TV (DTH).

 

@AleksWyszynski Problem systemowy dotyczący przedłużenia nie powinien już występować...Być może dobrym rozwiązaniem jest ponowienia zamówienia. Pytanie czy Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji i "wisi" na błędzie czy nie można było  go wprowadzić... Kontaktuj się z BOK problem nie powinien już występować.

 

 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 37
  • 44
  • 0

Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?

Dzwoniłem dzisiaj o godzinie. 10.20-10.30. Problem wystąpił przy ponownym zleceniu. Coś się zmieniło od godz. 10.20?

Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?

@AleksWyszynski Problem został usunięty przed majówką... Czy po kontakcie z BOK dostałeś jakieś info co do skierowania sprawy gdzieś dalej?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 37
  • 44
  • 0

Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?

Żadnych informacji. A dzisiaj się dowiedziałem, że problem nie tylko dalej występuje ale również poprzednie zlecenie zostało anulowane i zamknięte bez informowania mnie o tym.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 37
  • 44
  • 0

Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?

Obawiam się @RaDo_sny, że temat nie został rozwiązany i nie zostanie do końca promocji na HBO, czyli, zgodnie z notą prawną, do 14.06.2018. Niestety przedłużenie umowy nie stratuje nawet dzisiaj. Trochę naiwnie sądziłem, że jest inaczej i może rzeczywiście trafiłem na niedoświadczonego konsultanta albo niedoinformowanego. Jednak nikt z tych rzeczy, realistyczne spojrzenie na rzeczy mnie nie zawiodło. Tematem Orange nie zajmowała się i NIC nie zostało rozwiązane. Z radą użytkownika powyżej jednak nie będę się kontaktował z Rzecznikiem Orange, gdyż trochę wkradają się tutaj opary absurdu - z powodu chęci przedłużenia umowy będę poruszał niebo i ziemię :)... Raczej wolę podpytać się konkurencji co mają na stanie :). Dziękuję ale niedziękuję. Jeśli Orange jest zainteresowana przedłużeniem umowy to proszę o kontakt. Cały w tym ambaras... Na razie to tylko ja jako klient wykazuję się ponadprzeciętną chęcią przedłużenia umowy i nie do końca zasadną chęcią pozostania u operatora, który nie jest na rynku sam. Jedyne co mi się nasuwa przy okazji mojego tematu - dział techniczny Orange raczej kieruje się zasadą "u mnie działa"... Nie przewidzieć np. checkboxa w takich opcjach u konsultantów przy zawieraniu umowy to jest sztuka. Przecież nie wszyscy chcą HBO nawet za darmo... A może jednak wszyscy :).

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?

Niestety na podstawie wpisu na forum żadnego kontaktu raczej nie będzie. Nikt nie ma Twoich danych.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 37
  • 44
  • 0

Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?

Na to nie liczę. Jest to nie tylko zrozumiałe lecz naturalne. Natomiast od tego jest priv. A tam mogę udzielić więcej informacji. Poza tym admin ma możliwość podejrzenia adresu email... Wszystko się rozchodzi o kwestię chęci. Mam nadzieję, że nikt nie myśli, że poprzez nadanie wymyślonego nicka pozostanie w sieci inkognito, szczególnie po rejestracji na forum :).
Anonim

Nie dotyczy

Problem z przedłużeniem umowy w Orange. Ktoś coś. A może Orange ktoś coś?

@AleksWyszynskiA kiedy Ci się kończy umowa ?