- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
Wyjechałem z kartą poza miejsce biurowe 10km i wszystko działa. Czyli sprawa najprawdopodobniej dotyczy nadajnika ORANGE i usług do niego zapiętych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
@prodzynCzy już wiesz gdzie jest problem .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
@prodzyn, czy jest to usługa dla firm, ze strefą biurową? Jeżeli tak, proponuję sprawdzić, czy strefa biurowa jest właściwie ustawiona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
Była ustawiona ponownie około tygodnia temu i właśnie po nim zaczęły się problemy. Wcześniej jej nie rozpoznawało i zjadało mi transfer dodatkowy. Zadzwonię do Orange i poproszę o ponowne wyznaczenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
Wygląda na to, że problem się sam rozwiązał lub rozwiązało go Orange. Przekładałem kartę SIM po tylu modemach i routerach, aż tu nagle zaczęło działać na tym właściwym wszystko w pełni. Nie zmieniałem ustawienia strefy. Będę obserwował. Ale coś musiało być na rzeczy.
Pozdrawiam i dziękuję za udział w dyskusji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@prodzyn, częste rejestrowanie karty do sieci z innych urządzeń powoduje sprawdzanie każdej usługi do niej przypisanej jak i identyfikację sprzętu w którym się znajduje SIM. Związane jest to z indywidualnymi ustawieniami urządzenia...Wtedy sprawdzana jest też prawidłowość obsługi usług...Przez to się odblokowało. Super że działa 🙂 Jeżeli będzie wszystko ok, daj znać 🙂
Pozdrawiam
Maciej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
fajnie, że już po problemie 🙂
Może warto by było zastosować w tym temacie...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »