- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Od kilku dni mam problem z dostępem do poczty elektronicznej czy połączeń VPN. Nie pomaga restart routera, etc. Problem występuje na wszystkich aktywacjach (czy to internet 2 karty, czy 3 karty telefon).
Urządzenia: PC Windows 10, Ipad mini 2 (iOS), telefony z Androidem.
Nie mogę połączyć się z pocztą elektroniczną różnych dostawców poprzez program Outlook czy inne programy pocztowe. Do zeszłej środy wszystko działało normalnie.
Dodam, że gdy podłączę się do sieci innego operatora, problem nie występuje.
Więc jest coś ewidentnie na sieci ORANGE. Cała reszta "internetu" działa (strony się otwierają, połączenia z przez przeglądarkę działają). Ewidentnie jest problem z portami 465 lub 995 Outlooka.
Na infolinii odsyłają mnie na linię płatną 1,99zł za minutę.
Ktoś może miał podobną sytuację i może pomóc?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@prodzyn, częste rejestrowanie karty do sieci z innych urządzeń powoduje sprawdzanie każdej usługi do niej przypisanej jak i identyfikację sprzętu w którym się znajduje SIM. Związane jest to z indywidualnymi ustawieniami urządzenia...Wtedy sprawdzana jest też prawidłowość obsługi usług...Przez to się odblokowało. Super że działa 🙂 Jeżeli będzie wszystko ok, daj znać 🙂
Pozdrawiam
Maciej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
Router mam Huaweii E5373. Problem dotyczy wszystkich moim numerów w Orange, w tym internetu stacjonarnego dla firm realizowanego przez 3G/4G. Na telefonach, tabletach też nie działa. Sprawdziłem, inne programy pocztowe też nie działają, nie tylko sam Outlook.
Na karcie PLUS GSM problem nie występuje. Pożyczyłem od sąsiada i śmiga wszystko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
Najdziwniejsze, że inne usługi i połączenia szyfrowane przez przeglądarkę działają normalnie. VPN czy połączenia zdalne też nie działają. Problem występuje od co najmniej 5 października.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
@Anonim wykonałem już 3 telefony i nic. Zgłosiłem sprawę przez BOK. Zgłoszenie po 5 dniach dzisiaj usunięto bez jakiegokolwiek komentarza czy odpowiedzi. Odsyła się mnie podczas rozmów na numer *900 aby za 2zł/min wykonać połączenie i czegoś się dowiedzieć. Jakieś jaja. Na BOK nic nie potrafią a i nie przełączą do specjalistów. Zapisaliby, zresetowali usługę, może coś się zrąbało, parę dni temu robiłem ustalenie lokalizacji internetu stacjonarnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
@prodzynA karta z PLUS gdzie była wkładana do routera czy telefonu ? Jak są połączone telefon?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
@Anonim Karta z Plusa była w tablecie i zrobiłem udostępnianie połączenia. Potem przełożyłem do modemu, a finalnie do routera. We wszystkich 3 przypadkach wszystko chodziło.
Do internetu ORANGE w usłudze stacjonarnej mam 2 karty SIM, jedna podstawowa i druga dodatkowa (np. do tableta). Zamieniłem karty miejscami i bez efektu. Dalej brak połączenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem z pocztą elektroniczną
@prodzynTo co ci podał @mabud73 jest na bank problem z siecią Orange. Ja dziś mam też problem z bankiem gdzie są problemy http://downdetector.pl/status/ing-bank-slaski
Tu jeszcze raz http://downdetector.pl/status/orange
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »