- « Poprzedni
- Następny »
10-09-2016
11:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-09-2016
11:49
Problem z internetem LTE w tel
Witam. Od 2 mc-y posiadam tel w Orange na abonament Huawei p8 lite Przez pierwsze 3 mce mam mieć int LTE bez limitu.
Noi tu jest problem tego internetu nie mam prędkość jest na poziomie 600k/s. Oczywiście pełny zasięg LTE jest. Zgłaszałem to do boku z pięć razy ale to jak grochem o ścianę tylko przyjmują zgłoszenia i na tym sprawa się kończy. Juz była karta sim resetowana, wgrywanie nowe ustawienia itd. Na karcie żony internet chodzi ładnie 3- 4 mb/s a karta z virgin mobile. Juz nie wiem co jeszce moge zrobić. Jestem nowym abonentem a już mam chęć zmienić sieć.
Aha dodam że podstawowy pakiet 1gb chodzi ladnie
Poradzcie coś
Noi tu jest problem tego internetu nie mam prędkość jest na poziomie 600k/s. Oczywiście pełny zasięg LTE jest. Zgłaszałem to do boku z pięć razy ale to jak grochem o ścianę tylko przyjmują zgłoszenia i na tym sprawa się kończy. Juz była karta sim resetowana, wgrywanie nowe ustawienia itd. Na karcie żony internet chodzi ładnie 3- 4 mb/s a karta z virgin mobile. Juz nie wiem co jeszce moge zrobić. Jestem nowym abonentem a już mam chęć zmienić sieć.
Aha dodam że podstawowy pakiet 1gb chodzi ladnie
Poradzcie coś
Etykiety:
21 ODPOW. 21
10-09-2016
11:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-09-2016
11:52
Problem z internetem LTE w tel
sprawdź co pokazuje mapa: http://zasieg.orange.pl/?ticaid=617b43 a zastrzezenia do jakości zgłoś na BOK np. przez "Mój Orange" z telefonu - w aplikacji jest ikona do darmowego połączenia z konsultantem.
10-09-2016
11:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-09-2016
11:56
Problem z internetem LTE w tel
Nie mogę włączyć mapki nie mam jakiejś wtyczki pewnie flasha ale w
bok-u sprawdzali czy jest zasięg LTE w mojej okolicy i jest bardzo dobry
Jak bym słyszał konsultanta Orange. Chyba nie czytalas posta dokładnie.
Ile razy mam jeszcze dzwonić tam już dwie następne sprawy są w toku tylko zanim oni się odezwą to prędzej minie mi te 3 mce darmowego LTE i tyle z tego skorzystam
bok-u sprawdzali czy jest zasięg LTE w mojej okolicy i jest bardzo dobry
Jak bym słyszał konsultanta Orange. Chyba nie czytalas posta dokładnie.
Ile razy mam jeszcze dzwonić tam już dwie następne sprawy są w toku tylko zanim oni się odezwą to prędzej minie mi te 3 mce darmowego LTE i tyle z tego skorzystam
10-09-2016
13:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-09-2016
13:52
Problem z internetem LTE w tel
A ile wykorzystałeś już GB łącznie w okresie rozliczeniowym?
Może masz lejek techniczny za przeciążenie sieci?
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/orange-blokuje-heavy-userow,2,3,36349.html
Może masz lejek techniczny za przeciążenie sieci?
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/orange-blokuje-heavy-userow,2,3,36349.html
10-09-2016
14:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-09-2016
14:56
Problem z internetem LTE w tel
Problem w tym że nic nie wykorzystałem. Mam podstawowy pakiet 1 GB po wykorzystaniu którego przechodzi mi na nielimitowany LTE tylko że tego LTE nie mam wogole. Po wyczerpaniu tego podstawowego 1 GB włącza się lejek 600 k/s
10-09-2016
15:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-09-2016
15:31
Problem z internetem LTE w tel
A włączyłeś usługę Nie Chcę Schodków?
10-09-2016
15:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-09-2016
15:36
Problem z internetem LTE w tel
Próbowałem na wł i wył nic to nie dało. W boku też powiedzieli że to nie ma wpływu
10-09-2016
18:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-09-2016
18:12
Problem z internetem LTE w tel
Jak masz włączoną usługę Nie chcę schodków, to nie będziesz miał LTE na wakacje.
To polega na tym, że masz "pierwszy schodek" czyli 1 GB. Potem wyzerowane 2 schodki płatne (2x 1GB) i potem za darmo LTE bez limitu. Z tym, że jeśli w okresie rozliczeniowym masz lejek - to zdjęcie "nie chce schodków" nie zdejmuje lejka. Działa dopiero od nowego cyklu.
To polega na tym, że masz "pierwszy schodek" czyli 1 GB. Potem wyzerowane 2 schodki płatne (2x 1GB) i potem za darmo LTE bez limitu. Z tym, że jeśli w okresie rozliczeniowym masz lejek - to zdjęcie "nie chce schodków" nie zdejmuje lejka. Działa dopiero od nowego cyklu.
10-09-2016
20:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-09-2016
20:12
Problem z internetem LTE w tel
Aktualnie tą usługę mam wyłączoną,chociaż miałem ją włączoną wcześniej. Konsultantka mi zablokowała bo nie chciałem dodatkowych opłat.
Druga sprawa to jak już mówiłem wcześniej ta usługa nie ma wpływu na LTE bez limitu. Tak mi powiedzieli w bok u
Trzecia sprawa. Konsultant z pomocy technicznej przyznał że faktycznie maja jakiś problem i zaproponował mi 20 zł mniej do abonamentu. Teraz jakoś tydzień już mija i dalej internetu nie ma. Coś mi się zdaje że sobie jeszcze poczekam aż wkoncu minie te 3 miesiące darmowego LTE
Druga sprawa to jak już mówiłem wcześniej ta usługa nie ma wpływu na LTE bez limitu. Tak mi powiedzieli w bok u
Trzecia sprawa. Konsultant z pomocy technicznej przyznał że faktycznie maja jakiś problem i zaproponował mi 20 zł mniej do abonamentu. Teraz jakoś tydzień już mija i dalej internetu nie ma. Coś mi się zdaje że sobie jeszcze poczekam aż wkoncu minie te 3 miesiące darmowego LTE
10-09-2016
20:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-09-2016
20:56
Problem z internetem LTE w tel
pawelk83 napisał(-a):
Aktualnie tą usługę mam wyłączoną,chociaż miałem ją włączoną wcześniej. Konsultantka mi zablokowała bo nie chciałem dodatkowych opłat.
Druga sprawa to jak już mówiłem wcześniej ta usługa nie ma wpływu na LTE bez limitu. Tak mi powiedzieli w bok u
Trzecia sprawa. Konsultant z pomocy technicznej przyznał że faktycznie maja jakiś problem i zaproponował mi 20 zł mniej do abonamentu. Teraz jakoś tydzień już mija i dalej internetu nie ma. Coś mi się zdaje że sobie jeszcze poczekam aż wkoncu minie te 3 miesiące darmowego LTE
I co odpowiedziałeś na ofertę obniżenia abonamentu? Skoro konsultant coś takiego zaproponował wygląda na to że akurat w Twojej lokalizacji jest problem z nadajnikiem w częstotliwości LTE.
- « Poprzedni
- Następny »